کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

لیزر موهای زائد، عوارض و قیمت و هزینه آن

لیزر مو فرایند برداشتن موی ناخواسته به وسیله‌ی مواجهه با پالس‌های نور لیزر است که فولیکل مو را تخریب می‌کنند. این عمل به صورت آزمایشی به مدت بیست سال انجام شده و اثربخشی آن در پژوهش‌های پوست‌شناسی منتشر شده است. 

کلینیک رز بهترین متخصص پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور کامل با لیزر موهای زائد، عوارض و تعداد جلسات آن  آشنا می کند

 


مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

اصل کلی پشت لیزر مو، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌موج معینی از نور و طول‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکل) و در همین حال بقیه‌ی پوست را حرارت نمی‌دهند. انرژی لیزر به وسیله‌ی ماده‌ی تیره‌ی موجود در پوست جذب میشود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد.

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بر اساس تعداد جلسات تا حذف کامل مو تعیین می شود. نشان داده شده است که چندین عمل بسته به نوع مو و رنگ پوست، کاهش بلندمدت مو را ارائه می‌کند. بیشتر بیماران به حداقل هفت درمان نیاز دارند. پارامترهای کنونی از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت می‌باشند اما سازندگان و متخصصین بالینی عموماً انتظار از 3 تا 8 هفته فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بسته به قسمت درمان‌شده را توصیه می‌کنند.

اگر می خواهید بدانید عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست یا خیر، عوارض لیزر موهای زائد بیکینی، آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟، عوارض لیزر موهای زائدزیر بغل چیست صفحه لیزر موهای زائد را در وب سایت کلینیک رز بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.