کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کاشت ریش و سبیل


امروزه به لطف رشد علم و دانش جدید، براحتی می توان بسیاری از عارضه ها و نقصان ها را در بدن انسان ها برطرف کرد. کاشت ریش و سبیل را می توان از سن 20 تا 22 سالگی آغاز کرد، در این سنین هورمون ها در سطح پایه قرار دارند.


کاشت ریش و سبیل به صورت طبیعی در میان مردانی صورت می گیرد که اصلا ریش ندارند و  همچنین در مردان سالمی که در ناحیه های ای از ریش خود دچار طاسی منطقه ای هستند. کاشت در ناحیه ای که جای زخم وجود دارد، یکی از رایح ترین روش های انجام شده است.

در کاشت ریش و سبیل به صورت طبیعی، روش FUE در افرادی صورت می گیرد که با کوتاه کردن موی سر مشکلی ندارند و شیوه FUT برای کسانی صورت می گیرد که نمی خواهند سر خود را به طور کامل اصلاح کنند. موی کاشته شده در ناحیه ریش و سبیل را نمی توان با چشم مسلح از موی ریش و سبیل فرد تشخیص داد. نتایج طبیعی و دائمی است.

کلینیک رز در کنار خدمات کاشت مو و کاشت ابرو ، جهت خدمات کاشت ریش و سبیل نیز در خدمت شما عزیزان می باشد. 


http://www.rozclinic.com

خدمات کلینیک رز

کلینیک رز با بهره گیری از مدرسین انجمن جراحان کاشت مو با استفاده از روش های نوین و پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک اقدام به انجام عمل های جراحی متقاضیان و بیماران محترم می کند. همچنین کاشت مو بدون برش و جراحی با روش super fit نیز در کلینیک رز انجام می شود که در نتیجه بیماران پس از بهبودی،  بالاترین تراکم مو را خواهند داشت.


کلینیک رز 


جراحی های زیبایی (پلاستیک و لیزر) که در کلینیک زیبایی رز صورت می گیرد شامل دسته بندی های زیر می باشد:

 

-کاشت ابرو

-جراحی زیبایی صورت

-جراحی بینی

-لیفت صورت و گردن

-لیفت پیشانی و ابرو

-جراحی پلاستیک پلک (بلفاروپلاستی)

-زیبایی خطوط صورت

-چین و چروک و افتادگی صورت

-جراحی زیبایی شکم - پهلو و پشت

-کوچک کردن شکم (جراحی پلاستیک شکم)

-جراحی زیبایی سینه

-کوچک کردن سینه

-پروتز سینه

-لیفت سینه

-عمل زیبایی بازو

-لیفت بازوها

-عمل جراحی زیبایی بازو (براکیو پلاستی)


http://www.rozclinic.com

کاشت ابرو

آشنایی با کاشت ابرو:

یکی از مهم ترین درمان های زیبایی صورت که امروزه طرفداران زیادی دارد، ترمیم ابرو می باشد.  در کلینیک رز، ما روش های کاشت ابرو  FUE را با استفاده از تیم پزشکی درجه یک و با تجربه خود و جدیدترین شیوه ها و فن آوری ها عرضه می کنیم. با افزایش محبوبیت داشتن ابروهای پرپشت تر و بزرگتر، شاهد افزایش قابل توجه مراجعینی هستیم که نتایجی دائمی و طبیعی را می خواهند، چیزی که در بسیاری از جراحی های کاشت موی ابرو بدست می آید. 


ابروهای پرپشت، نوک تیز و خوش ترکیب کمتر مورد توجه قرار می گیرند، با این حال داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو باعث می شود که توجه افراد به طور ناخواسته به چهره طرف جلب شود. ما از شیوه های کاشت موی ثابت شده برای برطرف سازی مشکل ریزش مو در ناحیه ابرو استفاده می کنیم. ترمیم ابرو شیوه ای فوق العاده برای جایگزینی ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی از ابرو است که به دلایل مختلفی از جمله: ابرو برداشتن نامناسب، جای زخم یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش شده اند. ترمیم مو به این شکل است که مقدار کمی از موی بالای ناحیه گوش در ناحیه ابرو کاشت می شود. کاشت ابرو توسط یک متخصص مجرب صورت می گیرد و بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

ترمیم مو یک روش هنرمندانه است. در این روش یک ابرو به صورت مجزا براساس نوع صورت، ویژگی های چهره ونتایجی که شخصا خواهان آن هستید، طراحی می شود. یک پزشک باتجربه نوع قوس ، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و طول ابرو را در نظر می گیرد.


این روش در واقع، صرفا برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و کاشت و پیوند زدن آنها در ناحیه گیرنده ابرو در طرح های انتخاب شده توسط بیمار است. این کار تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد و موها دقیقا شبیه شیوه رشد موی ابرو، کاشت می شوند تا ابرو ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند ( این کار با یک موی مجزا در هر زمان و در زاویه مناسب صورت می گیرد).


وقتی مرحله درمان شما به پایان رسید، موی کاشت شده به صورت طبیعی رشد می کند و هنوز می توانید زیر ابرو بردارید، به ابرو شکل دهید یا آن را کوتاه کنید، زیرا این ابروهای کاشت شده دقیقا همانند ابروهای طبیعی کاشت نشده هستند. کندن، براق کردن یا بندکشی موهای ابروی پیوندی تاثیری بر فولیکول ندارند و این به این معناست که موهای ابرو دوباره رشد می کنند و مشکلی پیش نمی آید. 


کلینیک رز با سالها تجربه و داشتن کادری مجهز و متعهد در زمینه کاشت مو و کاشت ابرو در خدمت شماست. 

جهت اطلاعات بیشتر لطفا به سایت رز کلینیک مراجعه بفرمایید. 

                                                                                        http://www.rozclinic.com

کاشت مو به روش hrt چگونه است؟

کاشت مو یک امر تخصصی است که گاهی برای برخی از بیماران قابل انجام نیست. شاید علت آن را بتوان در نبودن بانک موی بیمار بیان کرد. از سوی دیگر ممکن است بیمار رضایت زیادی از موهای باقی مانده خود نداشته باشد. در نتیجه ترجیح میدهد به جای اینکه پزشک از گرافت موهای باقی مانده او استفاده کند، روش دیگری را بکار گیرد. برای این دسته از بیماران روش HRT توصیه میشود. در این روش نیاز به بانک موی بیمار نخواهد بود. زیرا پزشک بانک موی 100 % طبیعی که با جنس و رنگ موی بیمار شباهت زیادی دارد را به او معرفی میکند. تکنیک HRT با سایر روش های کاشت مو تفاوت اساسی دارد که در آن نیازی به برداشت مو و در نتیجه زخم هایی که برای دریافت گرافت ایجاد میشود، نخواهد بود. 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو , کاشت موی طبیعی , کاشت موی طبیعی بدونه درد به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com