کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

پاکسازی و لایه برداری پوست

در مرکز فوق تخصصی پوست و زیبایی رز خدمات تزریق ژل، پاکسازی و لایه برداری، بوتاکس مزوتراپی و جوانسازی پوست صورت به روش PRP ارائه می گردد. یکی از این خدمات رز کلینیک  با سالها تجربه، علاوه بر کاشت مو (کاشت موی طبیعی  با استفاده از بهترین روش کاشت مو) و کاشت ابرو ، درمان ریزش مو، پاکسازی و لایه برداری پوست می باشد. 

پاکسازی پوست چیست

Peeling به معنی برداشتن قشر سطحی از روی پوست است. این عمل پاکسازی پوست یا لایه برداری پوست (پیلینگ) گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش و لکه های قهوه ای روی پوست بوده، برداشته می شود. در نتیجه این عمل، مشکلات پوستی مانند کدر بودن، زبر بودن، منافذ باز و چروک های ریز از بین رفته و پوست حالتی شاداب و باطراوت پیدا می کند. امروزه لایه برداری پوست با لیزر بسیار مورد استفاده متخصصین پوست قرار می گیرد ولی همچنان برخی از خانمها برای رفع این مشکل از کرم لایه بردار پوست استفاده می کنند و یا بدنبال تهیه یک لایه بردار قوی پوست بدن هستند تا مشکلات پوست خود را برطرف کنند.

تاریخچه لایه برداری پوست

از زمانهای گذشته جلو گیری از روند  پیرشدن پوست از طریق حفظ و نگهداری جوانی و سلامت پوست یکی از دغددغه های فکری بشر بوده است. چرا  که پوست اولین جایی است که مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد. سابقه استفاده از اسید های زیبایی و استفاده از شیرحمام (اسید لاکتیک) توسط کلئوپاترا و یا استفاده رومیان از وان شراب به اعصار گذشته باز می گردد. استفاده از مواد سوزاننده در پاپیروس بدست آمده از3500 سال پیش از مبداء تاریخ مصر نقل شده است. ولی نخستین اقدام عملی به دهه1870و زمان Unonباز می گردد که خمیری تهیه کرد که از آن به منظور لایه برداری پوست استفاده می شد. در اواخر دهه 30 در ایالات متحده «آنتوانت لاگاس» اقدام به پیلینگ با فنل کرد. وی از روش پدرش که پزشکی فرانسوی بود برای بهبود اسکار های ناشی از جراحات جنگ پیروی می کرد.


http://www.rozclinic.com

جوانسازی پوست چیست

یکی دیگر از خدمات کلینیک رز در کنار کاشت مو ، درمان ریزش مو و کاشت ابرو، خدمات جوانسازی پوست است که امروزه مسئله بسیار مهمی است و اهمیت زیادی دارد.


جوانسازی پوست:

زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌ توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌ وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است. در این مورد تزریق‌های مزوتراپی هم می‌توانند بسیار کمک‌ کننده باشند. 
 

جوانسازی پوست چگونه انجام می شود:

جوانسازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی است. برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد، برای همین از مزوتراپی‌ در کنار سایر روش‌ها مانند میکرودرمابرژین (لایه‌ برداری مکانیکی ظریف) و بوتاکس استفاده می‌شود. درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌ تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند. ناگفته نماند که در ایام قدیم جوانسازی پوست با نخ بیشتر صورت می گرفت و این روش سنتی هنوز در برخی از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یا استفاده از دو ماده ارزشمند برای پوست که به جوانسازی و بازیابی طراوت پوست کمک می کند.
 
برای درمان چروک‌های پیشانی و کنار چشم‌ها (مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) می‌توان از بوتاکس (فلج‌کننده عضلات) استفاده کرد تا از پیشرفت چروک‌ها جلوگیری شود و بعد با مزوتراپی به کشیدگی پوست و رفع چین‌وچروک‌ها کمک کرد.برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین 
C برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک

جوان‌سازی پوست در بسیاری از نقاط بدن می تواند بکار گرفته شود. مثلا یکی از متداول ترین آنها جوان سازی پوست دست است. همانطور که گفته شد، برای درمان باید تا جای ممکن چروک‌ها را پر کرد و مراحل دیگر این کار را به دقت انجام داد. 

 

http://www.rozclinic.com

ترمیم مو چیست

ترمیم مو (در کنار کاشت مو ، کاشت ابرو و لیپوماتیک) یکی از عمل های مهم زیبایی است که بسیاری از جوانان به جنبه های مختلف آن از جمله هزینه ترمیم مو، بهترین روش کاشت مو و معایب ترمیم مو علاقه مندند. موی سر نقش مهمی در زیبایی انسان دارد و بخش عمده ای از زیبایی ظاهر انسان مدیون موهای سر می باشد. ترمیم مو از این جهت اهمیت خاصی در زندگی افراد دارد و بسیاری از کسانی که موهایشان را به هر دلیلی از دست داده اند، متقاضی انجام این عمل می شوند. موی سر علاوه بر زیبایی هر فرد، به حفظ و نگهداری سر در برابر ضربه، آسیب های فیزیکی و نگهداری گرما نقش مهمی را بازی می کند. ریزش موی سر در خانم ها و آقایان دارای علل مختلفی است که با مراجعه به یک موسسه کاشت مو و مشاوره با یک متخصص کاشت مو به درمان آن می پردازند. در خصوص عوارض ترمیم مو هم می توان گفت که عمدتا این نوع عمل ها دارای عوارض چندانی نیستند و بیشتر عوارض آن از قبیل: احساس خارش در ناحیه ترمیم شده، مشاهده برخی نقاط قرمز رنگ در جاهایی که از آنجا مو برداشته شده همه موقتی هستند و خیلی زود از بین می روند.

در بخش های آینده باز هم در زمینه انواع جراحی زیبایی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خواهیم نوشت.

http://www.rozclinic.com