کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

بعد از کاشت مو در معرض سیگار و قلیان نباشید

کاشت مو از جمله مواردی است که پس از انجام آن باید توصیه های بعد از کاشت مو توجه کرد در مقاله تاثیر سیگار و قلیان بر کاشت مو و مقالات دیگر کلینیک رز سعی کرده ایم به تاثیرات و توضیح مواردی مانند  تریاک و ریزش مو، تاثیر ترک سیگار بر مو، لیزر بعد از کاشت مو، اثر تریاک بر مو، بعد از کاشت مو چه غذاهایی بخوریم، کشیدن قلیان بعد از کاشت مو و مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش fit و... بپردازیم.


سیگار کشیدن باعث نازک شده پوست سر شده ، و کاهش ضخامت لایه ی فوقانی پوست را در پی دارد در نتیجه افراد سیگاری بعد از عمل کاشت مو حداقل ۲الی ۴ هفته از استعمال سیگار خودداری کنند. کلینیک تخصصی کاشت موی رز مقالات متعددی در خصوص مراقبت های مو تهیه کرده که خواندن هرکدام از آنها در پاسخ به سوالات شما بسیار موثر خواهد بود.

بهترین راه از بین بردن کک و مک چیست؟

اگر به دنبال بهترین کرم برای رفع کک و مک یا به از بین بردن کک و مک صورت با لیزر هستید و به هزینه لیزر کک و مک صورت فکر می کنید دست نگه دارید، درمان کک و مک با لیزر آخرین راه از بین بردن این لک هاست. را ه های درمان خانگی و سنتی مانند ماسک عسل و دارچین برای کک و مک صورت و دست هم مناسب است.

کک و مک ها لکه هاى کوچک یک تا سه میلى مترى گرد یا بیضى شکل و یا حتى با حدود نامشخص هستند که به رنگ قهوه اى روشن و تیره در پوست ایجاد مى شوند. معمولاً در مناطقى از پوست که در معرض نور آفتاب قرار مى گیرد، مثل صورت، پشت دست ها، ساعد، گردن و سینه به وجود مى آید. متخصصان کلینیک رز راه حل ساده تری را برای از بین بردن این لک ها پیشنهاد می کنند مقاله ای درباره درمان کک و مک آماده شده که خواندن آن بهترین راه درمان است.


کک و مک بیشتر در چه افرادی ظاهر میشود؟

متخصص پوست و مو در این باره اظهار نظر کرده‌اند و گفته‌اند کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می‌کند که پوستی روشن و سفیدموها و چشمانی رنگی دارند که در واقع نتیجه طبیعی عمل سلول‌های رنگ‌ساز است. بر اساس نظریه‌های منتشر شده نقاطی از بدن که در معرض تشعشع آفتاب قرار می‌گیرند، بیشتر دچار کک و مک می‌شوند و این بدان علت است که در اثر تابش آفتاب و اشعه ماورای بنفش، ملانین که از سلول‌های رنگ‌ساز پوست ترشح می‌شود، به ‌طور ناهماهنگ در سطح پوست جمع و سبب به ‌وجود آمدن کک و مک می‌شود.

کلینیک رز یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در تهران می باشد که علاوه بر زیبایی  به سلامتی بیماران خود بسیار اهمیت می دهد به همین جهت مقالات مختلفی را در رابطه با سلامت پوست و مو تهیه تا اطلاعات لازم را برای سلامتی و زیبایی پوست و مو به شما بدهد.

لیزرموهای زائد مراقبت ها و مدت زمان درمان


امروزه لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین مراجعات به مراکز لیزر و کلینیک ها را تشکیل میدهد. اکثر مردم اطلاعات کافی و کاملی درباره فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، نکات قبل از لیزر موهای زائد، هزینه لیزر موهای زائد صورت، زمان ریزش مو بعد از لیزر، چند روز بعد از لیزر موها میریزد، لیزر موهای زائد بیکینی، عوارض لیزر موهای زائد صورت اطلاعات کمی دارند. در قدم اول برای لیزر موهای بدن باید اطلاعات کامل و کافی در رابطه با هر ناحیه از بدن به خصوص نواحی که دارای غدد لنفاوی هستند مانند لیزر موهای زائد زیر بغل و نقاط حساسی مانند ناحیه تناسلی و ... بدست آورید. کلینیک رز سعی بر آن داشته تا با ارائه اطلاعات لازم و کافی در مقاله
 لیزر موهای زائد داوطلبان را آگاه سازد.


کلینیک رز همه تلاش خود را برای سلامتی و آرامش بیماران به کار گرفته است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک رز تماس و پاسخ سوالات خود از جمله عوارض لیزر موهای زائد و... را از مشاوران ما جویا شوید حاصل کنید.

 

طبیعت بهترین درمانگر ریزش مو

ریزش مو شدید در زنان و مردان از گذشته بسیار بحث بر انگیز بوده و استفاده از داروی ریزش مو، درمان خانگی ریزش مو به صورت موقت کارساز بوده یا موجب درمان موقت مو شده است. درمان ریزش مو زنان با درمان ریزش مو مردان در مواردی با توجه به علت ریزش متفاوت است و باید با توجه به دلیل بروز این مشکل مورد درمان قرار گیرد اما درمان ریزش مو با داروهای گیاهی مطلبی است که در اکثر افراد تاثیر داشته و یا اگر موثر نبوده ضرری هم برای فرد ایجاد نمی کند

ریزش مو دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که هر فردی اگر دلیل ریزش موهای خود را بداند می تواند از ریزش بیشتر آن جلوگیری نماید متخصصان کلینیک رز در این مقاله برای درمان ریزش مو از طبیعت کمک بگیرید سعی دارند تا نگاهی تقریبا جامع به دلایل ریزش مو که فکر میکنیم میتواند تا حدود زیادی به جلوگیری از دست دادن بیشتر موهای شما کمک میکند داشته باشیم

علت ریزش مو میتواند در هر فرد متفاوت باشد بهتر است پس از بررسی علت ریزش موی خود به درمان آن از طریق یکی از راه های پیشنهادی ما بپردازید

کلینیک رز با توجه به نوع نیاز بیماران مقالاتی را برای افزایش اطلاعات هرچه بیشتر درباره مراقبت های مو زیر نظر متخصصان مرکز تهیه و در وب سایت خود قرارداده است. شما می توانید پس از مطالعه این مقالات جهت رفع مشکلات خود به کلینیک رز مراجعه نمایید.

کاشت مو به روش HRT، کاشت موی مرسوم درایران

کاشت مو به روش اچ آر تی - HRT یا کاشت موی غیر قابل رشد تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکایی معرفی و به صورت متداول از آن به عنوان یکی از روش های درمان ریزش مو استفاده می‌شود. این روش از کاشت مو که به تایید انجمن پزشکان نیز رسیده تحت عنوان کاشت مو به روش HRT مطرح است. در این روش نیازی به بانک موی فرد نیست و از بانک موی تعبیه شده در مرکز تخصصی کاشت مو استفاده میشود که هم جنس و هم رنگ با موی سر فرد استفاده میشود و جایگزین بسیار مناسبی برای موهای ریخته شده می باشد.

 از مزایای این روش میتوان  خط رویش و خط فرق بسیار طبیعی را نام برد و  بطوریکه حتی اطرافیانتان هم نمیتوانند تشخیص دهند از صفر تا صد این روش در یک جلسه انجام میشود و حتی پس از آن نیازی به مراجعات مکرر ندارد. این روش کاملا مناسب برای کسانی است که فاقد بانک مو هستند و یا کاشت مو در بیماران قلبی ، فشارخون و ... می باشند و در واقع این فرآیند بدون هیچ گونه جراحی و خونریزی صورت میگیرد.

کلینیک رز یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز تخصصی کاشت مو در تهران می باشد که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به بیماران ارائه می دهد.