کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کاشت مو به روش HRT چیست؟

 تنها روش استاندارد کاشت مو غیر قابل رشد که تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکا معرفی شده است و به تایید رسیده کاشت مو به روش Hrtمی باشد  در این روش نیازی به بانک موی فرد نیست و از بانک موی تعبیه شده در مرکز تخصصی کاشت مو استفاده میشود  که هم جنس و هم رنگ با موی سر فرد استفاده میشود  و جایگزین بسیار مناسبی برای موهای ریخته شده می باشد از مزایای این روش میتوان  خط رویش و خط فرق بسیار طبیعی را نام برد و بطوریکه حتی اطرافیانتان هم نمیتوانند تشخیص دهند از صفر تا صد این روش در یک جلسه انجام میشود و حتی پس از آن نیازی به مراجعات مکرر ندارد.

کاشت مو به روش hrt مناسب برای چه گروه هایی می باشد؟

  دراین روش آناتومی شبیه سازی پوست سر روی آن انجام شده  است از دیگرمزیت های این روش که کاملا مناسب برای کسانی که دچاربیماران قلبی ، فشارخون و ... می باشد بدون هیچ گونه جراحی و خونریزی می باشد

بیماران آلوپسی ، بیماران لیکن پلان ، بیماران سوختگی ، کسانی که تحت شیمی درمانی می باشند بهترین راه برای بازگشت موهایشان کاشت مو به روش HRT می باشد.

تفاوت های کاشت مو به روش HRTرا با دیگر روش های کاشت مو  بیان می کنیم:

1-    تراکم کاشت مو به روش HRT در مقایسه با روش های کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT چند برابر می باشد.

2-    خط رویش کاشت مو به روش HRT کاملا طبیعی بوده در حالیکه خط رویش کاشت مو به روش FUT  و کاشت مو به روش FIT خط رویشی عروسکی و مصنوعی دارند.

3-    کاشت مو به روش HRT  عوارضی همچون عفونت ، نکروز ، در نیامدن موهای کاشته شده و ... را ندارد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو و کاشت ابرو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com

 

 

لیپوماتیک بازو


حتماً تا کنون با اشخاصی که دچار افتادگی بازو هستند، مواجه شده‌اید. این عارضه که به نسبت در زنان بیش از مردان است، با انجام لیپوماتیک  و قابل درمان است. در این مقاله سعی نموده‌ایم اطلاعات مفیدی در این رابطه جمع آوری نماییم. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر درادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

چگونگی لیپوماتیک بازو

 

نخستین گام برای انجام لیپوماتیک بازو، مراجعه به یک متخصص کار بلد و حاذق است. وی پس از انجام بررسی‌های لازم، اعلام می‌کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستید یا خیر. قطعاً افرادی که بازوان حجیمی دارندو یا به دلیل عوامل موروثی یا پیروی از رژیم‌های سنگین به افتادگی بازو دچار شده‌اند، گزینه مناسبی برای انجام این عمل به حساب می‌آیند. پس از این که آمادگی شما از سوی متخصص برای انجام عمل لیپوماتیک بازو تائید شد، بازوان بیمار به خوبی بررسی می‌شود تا نواحی استخراج چربی در آن تعیین گردد. این مسئله یکی از مهم‌ترین مواردی است که پزشک باید به آن توجه داشته باشد زیرا در صورت کم اهمیتی به این معقوله، نمی‌توان د رحین عمل چربی‌های زائد را به درستی تخلیه نمود که این امر موجب ایجاد ناهمواری در سطح بازو خواهد شد. پس از انجام بررسی‌های کامل، می‌توان با خیال راحت برای انجام لیپوماتیک بازو اقدام نمود. در این مرحله، کانولاهای مناسب و با کیفیتی از سوی متخصص به منظور تخلیه چربی‌های زائد بازو انتخاب می‌گردد و با کمک آن، چربی‌ها بیرون کشیده می‌شود. پس از آن پوست بیمار لیفت شده و حجم بازوان به میزان چشم گیری کاهش می‌یابد. لازم به ذکر است که در صورت تمایل بیمار، می‌توان چربی‌های تخلیه شده را به سایر نقاط بدن تزریق نمود گفتنی است این درمان با بی هوشی موضعی و در یک جلسه 2 الی 3 ساعته قابل انجام است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لیپوماتیک به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com

کاشت مو به روش پیوند واحد فولیکولی


کاشت مو قدمت چند ده ساله دارد. تاریخچه آن به دهه 50 میلادی و اجرای درمان پیوند مو توسط دکتر اورنترایک نسبت داده شده است. با گذر زمان تکنیک های مدرن تری مانند FUT (پیوند واحد فولیکولی) و FUE (استخراج واحد فولیکولی) ایجاد شدند. در روش FUT کاشت مو به صورت طبیعی صورت می گیرد. واحد های فولیکولی از پوست شخص بدست می آیند و در کاشت مو استفاده می شوند. در این روش کاشت مو ، برداشت واحد های فولیکولی از شخص اهداکننده به صورت نواری است و سپس جای آن بخیه می شود. برداشت واحد های فولیکولی از پشت و دو طرف سر انجام می شود، زیرا مو در این نواحی مقاومت بیشتری در برابر ریزش دارد. سپس با استفاده از تکنیک های کالبد شکافی میکروسکوپی، نوارهای دهنده به تعداد زیادی واحد فولیکولی پیوندی تقسیم می شوند. هنگامی که واحد های فولیکولی پیوندی آماده شدند، متخصص کاشت مو سوراخ های ریزی، به نام سایت های دریافت کننده، بر روی پوست سر ایجاد می کند و واحد ها را در آن سوراخ ها قرار می دهد.

 

آرایش و نحوه قرار گیری این واحد های پیوندی، کیفیت و زیبایی پیوند مو را در بر دارد. از این رو در این روش جراحی، استراتژی پزشک باید مختص به هر بیمار اتخاذ گردد تا پیوند به بهترین نحوه انجام شود. علاوه بر این، استراتژی اتخاذ شده در درمان به تاریخچه ریزش مو بیمار و احتمال ریزش مو در آینده فرد بستگی دارد. از آنجا که رشد مو در روش پیوند واحد فولیکولی مشابه با رشد طبیعی مو می باشد، اگر پزشک به اندازه کافی ماهر باشد، نتیجه بسیار شبیه به مو طبیعی است و تفاوت چندانی در ظاهر فرد ایجاد نمی کند.

 

تنها عیب این روش به جا ماندن زخم حاصل از برداشت نوار است. با این حال در روش های امروزی نوار های بسیار نازکی از پوست برداشته می شوند و تا حد امکان سعی شده جای زخم باقی نماند اما این روش در بسیاری از بیماران، مخصوصا بیمارانی که دوست دارند موهای کوتاه داشته باشند، مشکل ایجاد می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کاشت مو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com

دو حقیقت که باید قبل از کاشت ابرو بدانید؟


 

این حقیقت غیر قابل انکار است که هرچند شما چشم های زیبایی داشته باشید اما اگر ابروهای شما نامرتب و به هم ریخته یا کم پشت باشد زیبایی آنها دیده نخواهند شد. مهمترین عامل زیبایی و گیرایی چشمان یک شخص ابروهای زیبا و مرتب می باشد، داشتن ابروهای شکیل و بلند و پرپشت یکی از آیتم های اصلی زیبایی در چهره است.

 

 

اگر قصد کاشت ابرو را دارید باید این دو حقیقت را در مورد پیوند ابرو بدانید:

 

1- بهترین اشخاص برای پیوند ابرو کسانی هستند که موی سر صاف دارند، کسانی که با این عمل آشنایی دارند می دانند که موهای مجعد برای کاشت ابرو مناسب نمی باشند.

 

2- مراحل کاشت ابرو به 3 قسمت تقسیم می شود:  تاج ابرو ، بدنه ابرو  ، دم ابرو  و در هرکدام از این دسته ها باید مواردی رعایت گردد: نخست اینکه در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود تا ابروهای شما حالت عمودی پیدا نکنند، در کاشت بدنه ابرو نیز این موضوع باید رعایت گردد که سمت تاج ابرو به دم ابرو باید از زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به گونه ای که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست صورت کاشته شود. پزشکان حتی این موارد را در نظر می گیرند که نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود دارای قطری مناسب همسان با موهای ابرو باشند و از موهای ضخیم برای ابرو استفاده نکنند.

کاشت ابرو 

 این نکته  در عمل پیوند ابرو مهم است که قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر انتخاب شود چون  اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند. باید به این امر دقت نمود که محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه کاشت ابرو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com

انواع روش کاشت مو

کاشت مو معمولا با برداشتن موهای اهدایی از پشت سر (به دلیل مقاومت بیشتر در برابر تغییرات هورمونی) و کاشت آن در نواحی که بیشتر ریزش داشته اند، صورت می گیرد. کاشت مو طبیعی معمولا به دو روش کاشت واحد کیسه ای (FUT) و استخراج واحد کیسه ای (FUE) صورت می گیرد.

مزایای روش FUT:

با تعداد برش کمتری می توان نواحی بیشتری از سر را پوشش داد.با اینحال تعداد برش به مهارت پزشک متخصص و کارکنان او بستگی دارد.

مزایای روش FUE:

به دلیل اینکه در این روشی نیازی به بریدن نواری از پوست سر برای کاشت مو نمی باشد، در نتیجه اثری از خراش و بریدگی وجود ندارد.

زمان بازیابی در این روش بسیار سریع تر است و معمولا بیمار می تواند روز پس از درمان فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.جای زخمی خطی بر پوست سر پس از کاشت مو باقی نمی ماند.

در هر دو این روش ها توصیه می شود حتما قبل از تصمیم گیری با متخصص مجرب کاشت مو مشورت شود. اجرای کاشت مو چندین ساعت به طول می انجامد بنابراین بیمار باید کاملا از نظر روحی آماده چنین درمانی باشد

هزینه های درمان کاشت مو

هزینه درمان به روش FUT معمولا کمتر است در حالی که هزینه کاشت مو  به روش FUE بالا تر است و به تجربه پزشک کاشت مو و میزان تخصص او، عملکرد تیم پزشکی، مکان کلینیک و نتایج کاشت مو بستگی دارد.

 برای کسب اطلاعات بیشتربه وب سایت زیر مراجعه فرمایید

www.rozclinic.com