کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

بهترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی سال های اخیر


در چند دهه اخیر جراحی های زیبایی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این جراحی های زیبایی همه گیر هستند و در خانم ها و آقایان دیده می شود. درصد بسیار زیادی از خانم ها حتی در سن های پایین دست به عمل های زیبایی می زنند تا زیباتر و به روز تر دیده شوند. حتی مشاهده شده است که تعداد خانم هایی که هیچ جراحی زیبایی انجام نداده اند، بسیار کم می باشد و متاسفانه برخی از آنها توسط دیگران مورد تمسخر واقع می شوند. گاهی بعضی از افراد به قدری در شکل ظاهری خود دست می برند که چنانچه عکس های قبل از عمل های وی را که مشاهده نمایید، به سختی قابل تشخیص می باشد. گاهی هم دیده شده عمل های زیبایی به خوبی انجام نشده و یا آنقدر تکرار شده است که دیگر زیبایی به شمار نمی رود و بیشتر چهره فرد را ترسناک می کنند.

حال باهم چند نمونه از بهترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی که در چند سال اخیر بیشترین تعداد عمل ها را داشته اند می پردازیم.


کاشت ابرو:

کاشت ابرو یک راهکار برای افرادیست که ابروهای خود را به دلایل مختلف از دست داده اند و یا ابرو ندارند. نقش ابرو در زیبایی افراد را نمی توان نادیده گرفت، بسیاری افراد به دلایل مختلف تمایل دارند فرم ابروهایشان زیبا و مطابق میل شان باشد به کاشت ابرو روی می آورند، یک راهکار دائمی برای جایگزینی ابرو های از بین رفته یا نازک شده استفاده از همین روش درمانی است، کاشت مو و ابرو نوعی روش جراحی ترمیم دائمی است. کاشت مویی ابرو به پیوند واحد فولیکول معروف است و از عمل های رایج برای اصلاح فرم ابرو می باشد.

کاشت ابرو یا پیوند فولیکول معروف در واقع شامل برداشت فولیکول های مو رشد کننده است که از بخشی از بدن شما (معمولا دو طرف سر و پشت سر شما) گرفته می شود و به محل ابرو ها پیوند می خورد تا به رشد خود در محل مورد نظر (ابرو) ادامه دهند. ریزش ابرو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد با عنوان مثال این اتفاق حاصل مشکلات ژنیتیکی و شرایط تیروئیدی و استرس و یائسگی و تروما ناشی از جراحی و سوختگی و تغذیه نامناسب و ... است. سن و بیش از حد لیفتینگ شدن ابروها و الکترولیز قبلی و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی برای ابرو و ... می تواند از دیگر دلایل ریزش ابرو باشد که در این شرایط کاشت ابرو یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی مو در ناحیه ابرو است.

در جواب این سوال که آیا افرادی که پوست حساس دارند می توانند کاشت ابرو انجام دهند، باید بگوییم بهترین نتیجه ای که از این عمل عایدتان خواهد شد قبل از عمل و بعد از آزمایشات مشخص می شود یعنی نتیجه قبل از عمل به اطلاع شما می رسد. کاشت مو یک عمل دائمی است، رشد ابرو ها تا آخر عمرتان ادامه خواهد داشت عوارض کاشت مو در ناحیه ابرو بسیار کم است و تنها افرادی که کمی حساسیت داشته باشند دچار اندکی تورم و قرمزی خواهند شد که از بعد هر عملی این مسایل تا حدودی طبیعی است. اما به طور قطع افرادی که حساسیت هم نداشته باشند واکنش آلرژیک قوی به این مورد نشان نمی دهند زیرا فولیکول ها از سر خود داوطلب گرفته می شود و احتمال پس زدن و حساسیت بسیار ناچیز خواهد بود و مانعی برای انجام این عمل وجود ندارد  

کاشت ابرو


درمان ریزش مو با استفاده از ترمیم مو:

درمان ریزش مو با ترمیم مو یکی از ایده ال ترین و مناسب ترین روش انتخابی در سال های اخیر بوده و اغلب به دو روش مختلف انجام می شود توجه داشته باشید که برای ترمیم مو مجرب ترین متخصص را در این زمینه انتخاب کنید.

ریزش مو از جمله مشکلاتی می باشد که بسیاری از افراد جامعه با آن مواجه می باشند که این امر به دلایل بسیاری بستگی دارد که از جمله این دلایل می توان به نوع تغذیه و مواد شوینده استفاده شده اشاره کرد. برای درمان ریزش مو روش ها و ایده های بسیاری ارائه شده است که در این مقاله می خواهیم شما را با درمان ریزش مو با ترمیم مو آشنا کنیم. ترمیم مو یکی از راحت ترین و مورد پسند ترین روش هایی می باشد که در سال های اخیر در اکثر کلینیک های پوست و مو اجرا می شود. روش گیاهی نیز یکی از ایده آل ترین و مناسب ترین گزینه برای درمان ریزش مو می باشد اما اگر می خواهید به صورت قطعی از ریزش موهای سر خود جلوگیری کنید ترمیم مو را برای شما پیشنهاد می کنیم. درمان ریزش مو با ترمیم مو به این صورت است که در کف سر افراد مناطق موهای نازک انتخاب شده و مو به این نواحی افزوده می شود به عبارتی دیگر متخصصین پوست و مو تار  به تار موهای سر شما را ترمیم و ظاهری جذاب و طبیعی به موهای شما می بخشند.

می توان با توجه به نوع روش کاشت و همچنین محدوده و میزان پیوند، قیمت کاشت مو را تعیین کرد. درمان ریزش مو با ترمیم مو یکی از روش های خوب برای جبران موهای از دست رفته می باشد در این روش به بانک موی فرد نیازی نبوده و متخصص می تواند از بانک موی فرد دیگری نیز برای ترمیم مو استفاده کند. در این روش جلوگیری از ریزش مو، یک لایه که از پوست سر تهیه می شود شبیه سازی شده و موها بر روی آن قرار داده و کاشته می شود برای اجرای ترمیم مو روش های مختلفی وجود دارد که متخصص مربوطه با توجه به صلاحیت و سلیقه خود یکی از روش ها را انتخاب می نماید. توجه داشته باشید که ترمیم مو روشی بسیار حساس بوده و نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد از این رو توصیه می کنیم بهترین و مطمئن ترین متخصص را در این حوزه انتخاب و برای درمان ریزش مو با ترمیم مو به او مراجعه کنید.

ترمیم مو


لیفت صورت:

رسیدگی به پوست مخصوصا پوست صورت امروزه دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال انواع روش ها برای داشتن پوستی جوان و شاداب می باشند. یکی از روش های جوانسازی پوست، لیفت صورت می باشد که با کشیدن پوست می توان از افتادگی و چین و چروک های آن جلوگیری کرد. چند روش برای لیفت صورت وجود دارد که می توان با توجه به شدت افتادگی هر کدام را انجام داد. اما سوالی که ممکن است مطرح شود این است که آیا این روش عوارضی هم دارد و این کشیده شدن پوست و ... خود باعث آسیب زدن به پوست و اعضای دیگر نمی شود؟ در ادامه بیشتر به این مسائل خواهیم پرداخت.

بالا رفتن سن، تغذیه و رژیم نامناسب، کاهش وزن های شدید و غیر اصولی، شرایط بد آب و هوایی، جاذبه زمین، حوادث مترقبه و ... از جمله عواملی هستند که بر روی پوست، مخصوصا پوست صورت اثر می گذارند و باعث می شوند که طی مرور زمان چربی زیر پوست و استخوان تحلیل رفته و پوست خاصیت ارتجاعی خود را کم کم از دست بدهد و افتاده شود. در این حالت پوست صورت در نواحی چانه، اطراف لب و بینی و اطراف چشم افتاده می شود.

در این شرایط بسیاری از افراد برای بازگرداندن پوست به حالت اولیه و یا بهبود آن اقدام به عمل های جراحی می کنند. اگر صرفا عارضه روی صورت، افتادگی پوست باشد، عمل جراحی کشیدگی پوست یا لیفتینگ نامیده می شود که با توجه به شدت افتادگی روش های بسیاری دارد، مانند، بوتاکس، تزریق ژل یا چربی، لیفت صورت با نخ، اولتراسوند یا هایفوتراپی، لیزر و ... از روش های رایج لیفتینگ صورت می باشد که مدت درمان و دوران نقاهت متفاوتی دارد

در کنار حس شادابی و جوانسازی پوست که لیفت صورت به افراد می دهد، مواردی هست که نگرانی و ترس را به آنها منتقل می کند. از جمله نگرانی هایی که برای افرادی که می خواهند لیفت صورت را داشته باشند وجود دارد این است که لیفت تاثیری روی دیگر اعضای صورت دارد و برای آنها مشکلی رخ دهد. همانطور که گفته شد در صورتی که قبل از هرگونه عمل به پزشک متخصص مراجعه شود، آزمایش های لازم صورت می گیرد. در صورتی که پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد و شما بدون مشورت با پزشک اقدام به عمل لیفتینگ کرده باشید، کشیدگی بیش از حد احساس خواهید کرد که هم برای پوست شما مشکل ساز می باشد و هم فعالیت کلی اجزای دیگر صورت شما به مشکل می خورد. اما به طور کلی عمل لیفت صورت بر دیگر اعضای صورت اثر ندارد زیرا این یک عمل موضعی می باشد.

لیفت صورت


درمان افتادگی پوست شکم و کوچک کردن شکم با استفاده از جراحی شکم:

تحول شگرف و استقبال از جراحی های زیبایی در چند سال اخیر بر کسی پوشیده نبوده و بسیاری از افراد برای برطرف کردن مشکلات خود به اینگونه از جراحی ها روی آورده اند. درمان افتادگی پوست شکم نیز از جمله معضلاتی است که برخی افراد با آن مواجه می شوند و برای برطرف کردن آن نیز راهکارهای متعددی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم که توضیحاتی را درباره درمان افتادگی پوست شکم از طریق هر یک از روش های  آر اف یا عمل جراحی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

یکی از ناخوشایندترین و آزار دهنده ترین اتفاقات برای افراد که در سلامت روانی و فیزیکی آنان نیز تاثیر گذار بوده؛ شکم بزرگ و محدب شکل آن ها است. لذا این گونه از افراد برای رفع مشکل خود به سراغ انواع روش های لاغری شکم و حتی جراحی افتادگی شکم خواهند رفت.  دلایل متعددی نظیر حاملگی، بالا رفتن سن، استعداد ژنتیکی و ارثی، تغییرات هورمونی در سنین بلوغ، نشستن زیاد، چاق و لاغر شدن مکرر و ... باعث ایجاد عارضه های جسمانی در ناحیه شکم افراد خواهد شد. افتادگی پوست شکم در واقع ناشی از تجمع چربی، خطوط ترک پوستی و جای زخم بر روی آن است که به منظور بر طرف کردن و درمان آن می توان از طریق روشهای خانگی و طب سنتی، آر اف یا جراحی کمک گرفت.


اگر بخواهم خیلی ساده و ابتدایی روش درمان افتادگی پوست شکم با عمل جراحی را برایتان توضیح دهیم؛ باید بگوییم که در این عمل جراحی چربی های اضافه موجود در بافت زیر پوست شکم را خارج کرده و عضلات آن را نیز به شیوه ای خاص به یکدیگر بخیه خواهند زد. این عمل در هر فرد با هر جنسیت و سنی می تواند منجر به کوچک و سفت شدن شکم او شود. به عبارت دیگر ابدومینوپلاستی یا تامی تاک نام یکی از عمل های جراحی است که آن را برای درمان مشکلات بد شکل شدن شکم، افتادگی پوست و تغییر شکل عضلات بعد از چاقی و در نهایت از بین بردن چربی های اضافی اطراف آن به کار می گیرند.

جراحی شکم


لیزر موهای زائد:

لیزر مو به فرآیند برداشتن موی ناخواسته در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، پوست صورت، چانه و گونه ها رشد می کند به وسیله ی مواجهه با پالس های نور لیزر است که فولیکول مو را تخریب می کند . این عمل به صورت آزمایشی به مدت بیست سال انجام می شود و اثر بخشی آن در پژوهش های پوست شناسی منتشر شده است . کلینیک بهترین کلینیک لیزر موهای زائد با دارا بودن بهترین متخصص پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور کامل با لیزر موهای زائد، عوارض و تعداد جلسات آن آشنا می کند .
بشر تاکنون روش های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع کرده است، برخی روش ها موقتی و قدیمی هستند عبارتند از : اپیلاسیون، کرم ها و پودرهای موبر، بند انداختن و همچنین استفاده از موچین و تیغ اصلاح، محلول های شیمیایی و موکن های خانگی . اما استفاده از روش های مذکور باعث رشد مجدد موهای زائد شده و هر کدام از این روش ها می تواند با عوارض و حساسیت هایی را ایجاد کند . 

اصل کلی لیزر مو، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌ موج معینی از نور و طول ‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌ دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکل) و در همین حال بقیه‌ ی پوست را حرارت نمی‌دهند. نور به وسیله اجسام تاریک جذب می‌شود از این رو انرژی لیزر ممکن است به وسیله‌ی ماده‌ ی تیره‌ی موجود در پوست جذب شود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد. این ماده هدف تیره یا کروموفور ممکن است به صورت طبیعی وجود داشته باشد یا اینکه به صورت مصنوعی ایجاد شود.
ملانین به عنوان کروموفور اصلی برای لیزرهای مو موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود. ملانین به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و رنگ پوست و مو را بوجود می‌آورد.لیزر، تنها موی سیاه یا قهوه‌ای را می‌توان از بین برد. لیزر با موی خشن تیره بهترین عملکرد را دارد. پوست روشن و موی تیره یک ترکیب ایده‌آل و موثر می‌باشند و بهترین نتایج را تولید می‌کنند.

قیمت لیزر موهای زائد متناسب با تعداد جلسات لازم برای از بین بردن کامل موها تعیین می شود. این نکته هم که کدام قیمت از بدن را می خواهید لیزر نمایید نیز روی هزینه لیزر موهای زائد نیز تاثیرگذار می باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار و مهم در قیمت لیزر موهای زائد، می توان به مدل دستگاه لیزر اشاره کرد. این هزینه در جهت حفظ و نگهداری دستگاه از افراد گرفته می شود. برخی نمونه های دستگاه ها در سال حدود 20 الی 50 میلیون تومان هزینه نگهداری دارند که می توان با این مبلغ یک دستگاه چینی یا اروپایی تهیه کرد.

لیزر موهای زائد


کاشت مژه:

کاشت مژه طبیعی یکی از عمل های جراحی زیبایی است و عموام برای ترمیم مژه اشخاصی صورت می گیرد که به دلایلی مانند سوختگی، تصادف، ضربه و یا دیگر موارد مژه های خود را از دست داده اند و نیاز به ترمیم دارند در واقع انواع کاشت مژه یکی از عمل های بسیار سخت و پیچیده است و فقط برای اشخاصی توصیه می شود که فاقد مژه بوده و داشتن چند مژه شکل ظاهری آنها را تغییر محسوسی می دهد و اغلب تقاضا جهت پیوند مژه با اهداف زیبایی و داشتن مژه های پرپشت تر از سوی بسیاری از متخصصان رد می شود (برخلاف عمل های زیبایی دیگری مانند کاشت مو و کاشت ابرو یا لیپوماتیک) ، زیرا این کار به هیچ وجه درست و منطقی نیست. اما ممکن است بسیاری از افراد به ویژه خانمها حتی با دیدن یک عکس کاشت مژه تمایل زیادی نسبت به این عمل نشان دهند. ناگفته نماند که به این عمل اکستنشن مژه هم گفته می شود.

یکی از موارد مهم از دید بسیاری از خانمها هزینه این عمل زیبایی است چرا که می خواهند در کنار کیفیت عملکرد پزشک جراح از مقدار پولی که می خواهند هزینه کنند نیز آگاه شوند. البته حق با آنهاست چون این مسئله اهمیت زیادی دارد. البته باید گفت که دو روش برای این گونه عمل ها وجود دارد: کاشت مژه دائم و موقت که طبیعتا در نوع اول هزینه بیشتر می شود و زمان بیشتری هم برای آن در نظر گرفته می شود ولی در عوض اگر تیم جراحی کارشان را درست و دقیق انجام داده و پیش از عمل بررسی های کامل صورت گرفته باشد، نتایج کار رضایت بخش و قابل قبول خواهد بود.


کاشت مژه