کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

آیا لیپوماتیک تنها راه لاغری موضعی است؟

لیپوساکشن یا لیپوماتیک از ساده ترین روش هایی ست که می توان با آن در کوتاهترین زمان به تناسب اندام رسید. انجام لیپوماتیک عموما به 1 هفته دوران نقاهت نیاز خواهند داشت و پس از آن، بیمار می تواند به زندگی عادی خویش بازگردد .

لیپوماتیک به روشی ایده آل برای رسیدن به اندامی مناسب برای افرادی که تمایل دارند در کمترین زمان ممکن به وزنی ایده آل دست یابند . استفاده از برنامه ی غذایی متناسب و ورزش کردن، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که همین امر موجب از بین رفتن چربی های اضافی بدن خواهد شد؛ در برخی از افراد، علی رغم داشتن اندامی نسبتا لاغر و متناسب، حجمی از بافت های چربی در نواحی خاص تجمع یافته است که این امر زیبایی اندام ها را به میزان چشم گیری تحت الشعاع قرار خواهد داد. افرادی که تمایل به از بین بردن چربی های زائد اطراف شکم، زیر شکم، ران ها، پهلوها، باسن، بازوان و غبغب را دارند،  بیشترین میزان مراجعه را به کلینیک زیبایی داشته اند.

 

 

درمان لیپوساکشن به چه اشخاصی بیشتر توصیه می شود؟

 

لیپوماتیک برای اشخاصی که علی رغم داشتن بدنی لاغر دارای تجمعی از بافت های چربی در بخش هایی از بدن هم چون: ران ها، باسن، شکم، پهلوها و... هستند، بهترین گزینه خواهد بود. این درمان زیبایی برای افراد ی که در محدوده ی سنی 30 الی 35 سال قرار دارند، با بیشترین میزان نتیجه همراه خواهد بود و ریسک بروز مشکلات در این دسته از افراد تا حد چشم گیری کاهش خواهد یافت.

 

دانستنی های مهم در مورد درمان لیپوماتیک

لیپوماتیک راه کاهش وزن نیست و تنها روشی برای لاغری موضعی به شمار می رود. میزان حجم چربی خارج شده از بدن، در این روش نسبتا کم می باشد و بیشتر جنبه ی زیبایی دارد. لذا اشخاصی که وزن بالایی دارند باید به این نکته توجه نمایند که عدم پیروی از رژیم غذایی و حرکات ورزشی  پس از درمان، امکان عود مجدد چربی را حتمی خواهد کرد.

 

لیپوماتیک شامل چه مزایایی است؟

رسیدن به زیبایی اندام در کوتاه ترین زمان از اصلی ترین مزایای این روش، می باشد. این درمان که حداکثر در 3 ساعت قابل انجام می باشد، لاغری موضعی را در پی خواهد داشت که این امر جذابیت اندام را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

لیپوماتیک تقریبا یک روش تضمین شده به حساب می آید که با کمترین عوارض بیشترین میزان بازدهی را به همراه خواهد داشت.

افرادی که لیپوماتیک انجام می دهند، می توانند چربی های تخلیه شده را به منظور زیبایی بخشی و برجسته سازی، به سایر نقاط بدن از جمله سینه، باسن و...  تزریق نمایند. تزریق چربی های  تخلیه شده به منظور رفع چروک های پوستی و برجسته سازی اجزای صورت (لب و گونه ها) از دیگر مزایای انجام این درمان به شمار می رود.

 

جهت اطلاع از هزینه کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

بهترین دستگاه لیپوماتیک کدام است؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی از جدیدترین راه های رسیدن به تناسب اندام است که در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی یافته است .

چربی های مازاد بدن با استفاده از دستگاه خارج می شود. دستگاه های پیکر تراشی برای نخستین مرتبه از سوی کشور صنعتی آلمان به سراسر جهان معرفی شد. لیپوماتیک در چند سال اخیر با استقبال زیادی در کشورمان مواجه شده است. لیپوماتیک یا  همان لیپولیزر با استفاده از هوایی فشرده، میله ای آهنی را در سه جهت مختلف درون چربی ها به صورت مرتعش حرکت می دهد و چربی های مازاد را تخلیه می نماید.  دستگاه لیپوماتیک لیپوساکشنsp6 از برترین دستگاه هایی  می باشد که به تازگی به منظور پیکرتراشی در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم محافظتی در این دستگاه بسیار قوی می باشد به صورتی که به خوبی از بافت ها، عضلات و رگ های عصبی محافظت می شود. کاهش تورم و آسیب های موضعی در این روش نسبت به سایر روش های مشابه، از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان چربی های زائد موجود در نواحی مختلف بدن(باسن، ران ها، بازوان، غبغب و...) را به راحتی خارج نمود و تحت نظارت پزشک حاذق،  چربی های تخلیه شده را به سایر نقاط مختلف بدن هم چون: گونه، لب و  رفع نمودن خط خنده  به منظور زیبایی بخشی تزریق نمود.

به طور کلی می توان گفت:لیپوماتیک کلیه نواقص و کمبود هایی که در روش های لیپوساکشن و لیپولیزر وجود داشته است را رفع نموده است. چربی زدایی در این روش با استفاده از حرکات فیزیکی  و بدون استفاده از هیچ گونه اشعه و حرارت صورت می گیرد. 

 

 

جهت اطلاع از انواع کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

 

 

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای درمان زیبایی پایین تنه هستند؟

درمان زیبایی در قسمت پایین تنه برای افرادی مناسب است که پس از لاغری به افتادگی پوشت و شلی دچار شده اند . افرادی که در نواحی مختلفی هم چون: شکم، زیر شکم، ران ها و یا باسن حس افتادگی  و شل بودن دارند، می توانند با مراجعه به کلینیک های زیبایی این مشکل را رفع نمایند. افرادی که تمایل به انجام این عمل دارند، باید به این نکته توجه نمایند که ثابت ماندن وزن بدن در یک بازه ی 6 ماهه از اصلی ترین لازمه های انجام این عمل می باشد. پرهیز از استعمال دخانیات خصوصا سیگار از دیگر عواملی است که باید از آن پیروی نمود. استعمال سیگار زمان التیام یافتن زخم ها را به  تعویق خواهد انداخت.

 

عمل زیبایی پایین تنه مناسب چه افرادی است ؟

عمل زیبایی پایین تنه بهترین انتخاب برای افرادی است که پس از کاهش میزان قابل توجهی از وزنشان، دچار افتادگی در ناحیه شکم و زیر شکم شده اند . پس از انجام این این عمل پوست شکم کشیده و صاف می شود . برطرف نمودن خطوط استریا از اموری ست که برای این دسته از افراد موثر است . برخی از افراد از وجود چربی در ناحیه ی پهلوها و کمر رنج می برند. این عارضه نیز به وسیله ی آبدومینوپلاستی قابل درمان خواهد بود. انجام این عمل به 6 ساعت زمان احتیاج دارد. دوران نقاهت پس از عمل 1 هفته خواهد بود و پس از آن بیمار به زندگی عادی خود باز می گردد. لازم به ذکر است که بیمار پس از انجام عمل باید 1 شب در بیمارستان بستری شود. به طور کلی می توان گفت با استفاده از آبدومینوپلاستی می توان فرم زیباتری به پایین تنه بخشید.

از دیگر روش های فرم دهی به پایین تنه لیپوماتیک می باشد . متاسفانه رژیم و ورزش در برطرف شدن این عدم توازن راهبردی نخواهد بود. لیپوماتیک برای این دسته از افراد بسیار مناسب است. با استفاده از این روش می توان به بدن توازن بخشید. افرادیکه تمایل به انجام این درمان دارند باید بدانند که این درمان در یک بازه ی 2 الی 3 ساعته انجام می شود و بیمار می تواند پس از عمل به خانه باز گردد. التهاب، کبودی، آمبولی، آسیب دیدگی عضلات، آسیب دیدگی احشاء، کوفتگی و ایجاد زخم از اصلی ترین عوارض ناشی از عمل به شمار می رود. در صورتی که این درمان تحت نظارت پزشکی متخصص انجام شود، با کمترین میزان عوارض همراه خواهد بود.

این درمان را می توان در کلینیک و با بی هوشی موضعی انجام داد؛ بدین ترتیب بیمار درمعرض خطرات ناشی از بی هوشی کامل قرار نخواهد گرفت.

 

جهت اطلاع از روش های کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

 

ژنیکو ماستی یا کوچک کردن سینه در مردان

ژنیکو ماستی یا ماموپلاستی کاهنده که در معنا کوچک کردن سینه در مردان نام دارد به منظور کاهش پستان در مردان صورت میگیرد . وجود چربی های زائد در قفسه ی سینه ی مردان در برخی مواقع قابل کنترل است که می توان با پیروی از اصولی ساده، این عارضه را تا حدودی کنترل نمود. اولین قدم به منظور رهایی از چربی های زائد قفسه ی سینه، حذف کردن مواد خوراکی چرب و پرکالری از برنامه غذایی روزانه می باشد؛ موادی که حاوی چری بالا، سدیم و یا شکر هستند، بیشترین ضرر را برای سلامت و زیبایی بدن به همراه دارند.

قدم بعدی انجام حرکات ورزشی می باشد . با پیروی از یک سری حرکات ورزشی موثر، می توانید چاقی قفسه سینه را به میزان قابل توجهی کنترل نمایید. شاید بتوان بدن سازی را مناسب ترین ورزش برای کنترل چربی های زائد قفسه ی سینه دانست؛ اما پیروی از  ورزش های هوازی، اسکی و یا قایق رانی نیز با نتایج بسیار خوبی برای بدن به همراه خواهد بود. 

در صورتی که پس از پیروی از قواعد ذکر شده، بهبودی حاصل نشد؛ می توانید با یک جراح حاذق به منظور انجام عمل ژنیکو ماستی مشاوره نمایید.

ژنیکو ماستی به چه صورت انجام می شود؟

این عمل جراحی به صورت سرپایی و در مطب پزشک، کلینیک و یا بیمارستان ها قابل انجام می باشد. مدت زمان لازم برای انجام این عمل، 1 الی  30/1 ساعت می باشد و پس از آن، شخص بیمار بدون نیاز به بستری شدن، مرخص خواهد شد. پزشک معالج در  نخستین گام  به منظور انجام این عمل، مواد بیهوشی  و مسکن های درخور با میزان درد را تجویز خواهد نمود.

عوارض های احتمالی ناشی از ژنیکو ماستی

 - ممکن است هر عمل زیبایی علاوه بر مزایا، معایبی نیز به همراه داشته باشد. در ادامه برخی از عوارض احتمالی عمل ژنیکوماستی به اختصار بیان شده است.

 - جوش خوردن نامناسب زخم

 - عفونت موضع

 - از بین رفتن حس نوک سینه که در برخی مواقع موقت و گاهی دائمی خواهد بود.

 - بروز هماتوم

 - ایجاد لخته های خونی

 - بروز مشکلاتی هم چون: ناصافی نوک سینه، نمایان ماندن جای بخیه و یا چین خوردگی پوست

 - ایجاد التهاب و کبودی

 - آسیب دیدن عروق خونی، شریان ها، رگ های عصبی، عضلات و بافت ها

 - ظهور عارضه ی عدم قرینگی سینه ها

 - خطر ترومبوز ورید عمقی که بیماری های قلبی – عروقی را در پی خواهد داشت.

 - احساس درد (که در برخی مواقع به طور دائمی با بیمار  همراه خواهد بود.)

 - نکروز چربی  یا نابود شدن بافت چربی عمقی بدن که در اصطلاح به آن گفته می شود.

 - انجام  مجدد عمل ژینکو ماستی ( در صورتی که نتایج مطلوب حاصل نگردد.)

- دوران نقاهت پس از ژینکوماستی

 

 

جهت اطلاع از مراحل کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید

 

 

 

 

 

لیپوماتیک برای چه کسانی ممنوع است؟

قبل از انجام عمل لیپوماتیک ابتدا باید بیمار در جلسه مشاوره حضور پیدا کند . در این جلسه در خصوص عوارض و خطرات احتمالی همچنین مراقبت هایی که پس از لیپوماتیک و نکاتی که بیمار باید به ان توجه داشته باشد صحبت می شود .

از جمله دلایل منع لیپوماتیک می توان موارد زیر را نام برد:

  1. چاقی مفرط : افرادی که به چاقی مفرط مبتلا شده اند باید از لیپوماتیک صرفنظر کنند . در واقع لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های اضافی در یک نقطه خاص از بدن می باشد . مثلا افرادی که از چاق بودن شکم خود رنج می برند و یا قسمتی از بدن بیش از حد چاق است که با کل اندام او متناسب نیست باید عمل لیپوماتیک را انجام دهند .

 

  1. بیماران هموفیلی : در بیماری هموفیلی از انعقاد خون در زمان خونریزی جلوگیری نمی شود . این امر باعث می شود تا خون زیادی از بدن بیمار خارج شود . افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، به هیچ عنوان نباید به فکر انجام لیپوماتیک باشند. حتی توصیه می شود بیمارانی که در سلامت کامل هستند، تا چند هفته قبل از لیپوماتیک، از داروهای ضد انعقاد خون از جمله آسپرین، وارفارین و ... نیز استفاده نکنند. زیرا در زمان انجام درمان لیپوماتیک خطری آنها را تهدید نکند.

 

  1. بیمارانی که به عفونت مبتلا هستند : عفونت باعث می شود که سیستم ایمنی بدن به شدت تضعیف شود . در این صورت فرد عمل لیپوماتیک را نمی تواند انجام دهد . به عنوان مثال دیابت شدید، لوپوس پیشرفته و ... از جمله بیماریهای عفونی ست که افراد مبتلا نمی توانند عمل لیپوماتیک را انجام دهند .

 

  1. مبتلایان به بیماری قلبی و حساسیت به لیدوکائین : درروش لیپوماتیک از بیهوشی استفاده نمیشود. به همین دلیل بیماران قلبی هم می توانند از این روش استفاده کنند . اما اگر بیمار همزمان به بیماری قلبی مبتلا باشد و در عین حال به مواد بی حس کننده از جمله لیدوکائین هم حساسیت داشته باشد، این روش مناسب نیست . در روش لیپوماتیک باید از بی حس کننده ها انجام شود .

 

 

جهت اطلاع از عوارض کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید