کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

لیزر موهای زائد، عوارض و قیمت و هزینه آن

لیزر مو فرایند برداشتن موی ناخواسته به وسیله‌ی مواجهه با پالس‌های نور لیزر است که فولیکل مو را تخریب می‌کنند. این عمل به صورت آزمایشی به مدت بیست سال انجام شده و اثربخشی آن در پژوهش‌های پوست‌شناسی منتشر شده است. 

کلینیک رز بهترین متخصص پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور کامل با لیزر موهای زائد، عوارض و تعداد جلسات آن  آشنا می کند

 


مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

اصل کلی پشت لیزر مو، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌موج معینی از نور و طول‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکل) و در همین حال بقیه‌ی پوست را حرارت نمی‌دهند. انرژی لیزر به وسیله‌ی ماده‌ی تیره‌ی موجود در پوست جذب میشود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد.

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بر اساس تعداد جلسات تا حذف کامل مو تعیین می شود. نشان داده شده است که چندین عمل بسته به نوع مو و رنگ پوست، کاهش بلندمدت مو را ارائه می‌کند. بیشتر بیماران به حداقل هفت درمان نیاز دارند. پارامترهای کنونی از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت می‌باشند اما سازندگان و متخصصین بالینی عموماً انتظار از 3 تا 8 هفته فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بسته به قسمت درمان‌شده را توصیه می‌کنند.

اگر می خواهید بدانید عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست یا خیر، عوارض لیزر موهای زائد بیکینی، آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟، عوارض لیزر موهای زائدزیر بغل چیست صفحه لیزر موهای زائد را در وب سایت کلینیک رز بخوانید

هشدارهای ضروری کاشت مو در بیماران دیابتی


برخی بیماران بر این باورند که کاشت مو برای بیماران دیابتی غیرممکن است و عمل‌های غیرقابل قبولی برای این بیماران وجود دارد.

ما عنوان می‌کنیم که کاشت مو برای بیماران دیابتی دارای عمل کاملاً متفاوتی است:

 

انجام آزمایشات هورمونی

نرخ قند خون بایستی یک روز قبل از عمل تا هفت روز پس از عمل در میزان نرمال باشد تا روش FUE را بتوان انجام داد و تا بیست روز پس از عمل بایستی نرمال باشد تا روش FUT را بتوان انجام داد.

ما قبلاً درباره عوارض کاشت مو همانند عفونت و بافت‌مردگی را ذکر کرده‌ایم. در اینجا مقاله‌ای در مورد هشدارهای ضروری کاشت مو در بیماران دیابتی را ارائه می‌کنیم که بیماران دیابتی بایستی هنگام انجام عمل کاشت مو در نظر بگیرند.

عوارض جانبی عمل‌های کاشت مو برای بیماران دیابتی

قند خون اسیدی

کاهش قند خون

افزایش قند خون

این علائم و عوارض جانبی معمولاً در عمل‌ها با استفاده از روش FUT پدیدار می‌شوند در این میان، در عمل‌ها با استفاده از روش FUE، طول‌مدت عمل خیلی کمتر است.

کاشت مو برای بیماران دیابتی در کلینیک رز با کادری مجرب و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی انجام می شود

 

بهترین تکنیک کاشت مو، انتظارات پس از کاشت

کاشت مو نوعی جراحی است که موی سر شما را جابجا می‌کند تا قسمتی که دارای موی کم‌پشت یا بدون مو است را پر کند. پزشکان این کاشت‌ها در ایالات متحده از دهه 1950 انجام می‌داده‌اند اما در سال‌های اخیر، تکنیک‌ها خیلی تغییر کرده‌اند. در رابطه با کاشت مو، روش sut،عوارض کاشت مو به روش fut، هزینه کاشت موی سر، کاشت مو بدون تراشیدن موی سر، هزینه کاشت مو به روش sut، کاشت مو به روش hrt و بهترین روش کاشت مو به طور کامل در صفحه کاشت مو کلینیک رز توضیح داده شده است.همچنین جدیدترین روش کاشت مو prp، جدیدترین روش کاشت مو در ایران، روش جدید کاشت مو سلول بنیادی، جدیدترین روش کاشت مو sut، روش جدید کاشت مو بدون جراحی مقالات بسیاری تهیه شده است.

انتظارات و ریکاوری بعر از  کاشت مو

پس از جراحی، سر شما ممکن است خیلی حساس باشد. باید برای چند روز داروهای مسکن مصرف کنید. جراح شما، شما را مجبور می‌کند تا حداقل به مدت یک یا دو روز، بانداژ شوید. او همچنین ممکن است داروی آنتی‌بیوتیک یا ضدالتهاب تجویز کند تا به مدت چند روز مصرف کنید. بیشتر افراد پس از 2 الی 5 روز عمل قادر به بازگشت به کار می‌باشند.

در عرض 2 الی 3 هفته پس از جراحی، موی کاشت‌شده ریزش می‌کند اما در عرض چند ماه متوجه رویش موی جدید خواهید شد. بیشتر افراد 60 درصد از موی جدید خود را 6 الی 9 ماه بعد می‌بینند. برخی جراحان، داروی رشد موی مینوکیدیل را تجویز می‌کنند تا رشد مو پس از کاشت را بهبود بخشند اما عملکرد آن مشخص نیست.

ریسک‌ها و هزینه‌های درمان

قیمت کاشت مو به میزان مویی که قرار است جابجا شود بستگی دارد اما عموماً از 4 تا 15 هزار دلار است. بیشتر بیمه‌ها آن را پوشش نمی‌دهند. تغذیه بعد از کاشت مو، مراحل رشد مو بعد از کاشت، شستشو بعد از کاشت مو،مراقبتهای بعد از کاشت مو، ورم صورت بعد از کاشت مو، شامپو بعد از کاشت مو و همین طور عوارض بعد از کاشت مو سوالاتی است که برای بیماران مطرح می شود و پاسخگویی به آنها به عهده پزشک است.

کاشت موی مستقیم DHI

اگر می خواهید بدانید آیا واقعاً کاشت‌ها کارگر می‌باشند؟ و آشنایی با بهترین تکنیک کاشت مو مقاله بهترین تکنیک کاشت مو، انتظارات پس از کاشت  مطالعه نمایید. برخلاف دیگر روش‌های کاشت مو همانند FUE یا FUT، در کاشت موی مستقیم هیچ نیازی به برش‌های یا سوراخ‌های دریافت روی قسمت گیرنده وجود ندارد. فولیکل‌های مو مستقیماً با استفاده از ابزار ایمپلنت‌کننده‌ DHI کاشت می‌شوند. بدین خاطر، کنترل کاملی بر روی عمق، جهت و زاویه قرارگذاری هر پیوند وجود دارد.

در کلینیک کاشت موی رز خدمات کاشت مو  (Hair transplantation)با آخرین متد روز دنیا توسط پزشکان و متخصصان مجرب ارائه می گردد.

 

 

 

کاشت مو به روش FUE و عوارض آن

 ما از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین روش شناخته‌شده به عنوان استخراج واحد فولیکلی یا FUE استفاده می‌کنیم که در آن فولیکل‌های مو را از کنار یا پشت سر به عنوان قسمت اهداکننده برداشت می‌کنیم. روش SUT هم به عنوان یکی از بهترین روش های کاشت موی طبیعی می باشد که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می شود همچنین هزینه کاشت مو به روش sut  از مواردی است که قبلا توضیح داده شد.

 

فراکاشت واحد فولیکلی (FUT یا روش نواری)

نواری از پوست دارای مو از پشت و کناره‌های سر برداشته می‌شود و پیوندهای مو تقسیم می‌شود. هر پیوند دربردارنده تقریباً دو مومی‌باشد. سپس پیوندها در برش‌های کوچک صورت گرفته روی سر قرار می‌گیرند.

عوارض کاشت مو به روش fut

رایج است که پس از کاشت مو، با موارد زیر مواجه شد:

  •          محل سفت، دردناک و ورم‌کرده به مدت چند روز
  •       پوست‌زخمی در جایی که مو کاشت شده است.
  •         حداقل یک زخم؛ هرچند که ناپدید می‌شود و معمولاً تنها در صورتی قابل مشاهده است که موی شما خیلی کوتاه شود.

همچنین ریسک اندکی از این امر وجود دارد که کاشت، پذیرا نباشد و مو سقوط کند یا زخم مشخصی بوجود آید.

جراح بایستی توضیح دهد که این ریسک‌ها چقدر محتمل می‌باشند و چگونه می‌توان آنها را درمان کرد. اگر کاهش موی مردانه یا زنانه داشته باشید، موی شما به باریک شدن در قسمت‌های مجاور کاشت ادامه خواهد یافت از این رو ضروری است تا به دقت کاشت را طرح ریزی کرد تا تضمین کرد که مو با گذر زمان، ظاهر طبیعی خواهد داشت. برای مطالعه کامل روش FUT می توانید به مقاله کاشت مو به روش FUE  و عوارض آن مراجعه کنید

در کلینیک کاشت موی رز خدمات کاشت مو  (Hair transplantation)با آخرین متد روز دنیا توسط پزشکان و متخصصان مجرب ارائه می گردد.

 

 

 

 

با لیپوماتیک در یک جلسه به تناسب اندام برسید


لیپوماتیک یک دستگاه تاییدشده از سوی 
FDA است که امکان لیپوساکشن حجم بالای موثر و ایمن در تمام قسمت‌های بدن با دقت بالا را امکان‌پذیر می‌سازد.

در لیپوماتیک، سلول‌های چربی نخست با ابزاری به نام ماسوره به وسیله حرکات ارتعاشی آن تجزیه می‌شوند و سپس چربی به آرامی از بدن جدا می‌شود.

 

مزایای لیپوماتیک در مقابل لیپوساکشن فراصوتآنقدر چشم گیر است که اگر قصد انجام آن را داشته باشید با کمترین عارضه خواهد بود

لیپوساکشن فراصوت منسوخ و منسوخ‌تر می‌شود زیرا که جراحی زیبایی به سرعت رو به پیشرفت می‌باشد. بدن شما متحمل درد زیادی می‌شود زیرا که فرایند تجزیه‌ی چربی خیلی دردناک است زیرا که موج‌های فراصوت انتقال می‌یابند تا به چربی شوک وارد کنند.

این روند شامل ریسک بالای مشکلات می‌باشد زیرا که انرژی فراصوت نه تنها چربی را تجزیه می‌کند بلکه ممکن است به عصب‌ها، ماهیچه‌ها و رگ‌های خونی بدن آسیب برساند. نتیجه‌ی آن خیلی رضایت بخش نیست.

اگر بخواهیم عوارض لیپوماتیک را بررسی کنیم باید بگوییم لیپوماتیک عارضع جدی تا به امروز نداشته است.

از سوی دیگر، لیپوماتیک خیلی ظریف‌تر است. از دستگاه هوای فشرده همراه با ماسوره استفاده می‌کند که به صورت خودکار 360 درجه می‌چرخد. این حرکت امکان امولسیون‌سازی خودکار و همچنین بیرون‌کشیدن چربی به صورت همزمان را مقدور می‌سازد. خیلی بی‌خطر و موثر است و ریسک‌ها خیلی پایین می‌باشند.

مدیریت این سیستم خیلی ساده است و از این رو این امکان را به جراح می‌دهد تا بر دقت در طول فرایند کانتورسازی تمرکز کند.

اگر تمایل به انجام لیپوماتیک را دارید حتما به یک مرکز معتبر با پزشکان متخصص مراجعه کنید. کلینیک رز یکی از برجسته ترین مراکز جراحی زیبایی و تناسب اندام است که بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.