کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

آیا ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی است؟

ریزش مو بعد از کاشت مو در اغلب بیماران مشاهده می شود و امری عادی است و جای نگرانی ندارد. براش جلوگیری از ریزش مو بعد از کاشت مو بایستی به تغذیه خود اهمیت داد و از شامپوهای مناسب با عصاره های طبیعی استفاده کرد.

ریزش مو بعد از کاشت مو
کاشت مو در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد واقع شده است و با توجه به مزیت هایی که دارا می باشد مورد پسند قرار گرفته است. کاشت مو با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که پزشک، با توجه به خواست شما روشی مناسب را برای کاشت مو انتخاب و عملی می کند. ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی می باشد و به هیچ وجه جای نگرانی ندارد. اغلب افرادی که با روش های سنتی اقدام به کاشت مو می کنند بعد از 2 هفته بایستی بخیه های خود را بردارند.
بایستی در این مدت به توصیه های پزشک متخصص خود عمل کنند و ریز به ریز تمامی دستورات وی را انجام دهند. ریزش مو بعد از کاشت مو می تواند به عواملی که قبل از کاشت مو هم باعث ریزش می شد، بستگی داشته باشد و در این مرحله نیز باعث جلوگیری از رشد فولیکول مو در افراد باشد. با توجه به این امر پزشک مربوطه بایستی قبل از کاشت مو در افراد علل ریزش موهای سر فرد را بداند تا بر اساس آن مشکل ریزش را برطرف نماید و با این کار احتمال ریزش موهای کاشته شده را کاهش دهد.

 

چرا پس از کاشت مو، موها ریزش می کنند؟
یکی از سوالاتی که در مبحث کاشت مو برای افراد پیش می آید، این است که چرا پس از کاشت مو، موها ریزش پیدا می کنند؟ در پاسخ این سوال علاوه بر این که این امر، امری عادی است اما می توان گفت اگر قبل از اقدام به کاشت مو شرایط مناسب را دارا نباشید در این صورت به ریزش مو بعد از کاشت مو دچار خواهید شد. اگر شما نیز قصد کاشت مو را با استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو در سر دارید به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا اطلاعاتی دقیق در مورد کاشت مو، انواع روش های کاشت مو و رعایت نکات مهم و ضروری قبل و بعد از کاشت مو به دست آورید.

 

جهت خواندن مقاله آیا ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی است؟ به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

ریزش موی سر و تاثیر تغذیه بر تشدید ریزش موی سر

ریزش موی سر و عوامل تشدید آن
در این متن قصد داریم به بررسی ریزش موی سر و عوامل تشدید کننده آن بپردازیم. ریزش موی سر در هر سنی زنان و مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجا که این مشکل زندگی و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین موضوع بسیار مهمی می باشد. اگر از ریزش موهای خود رنج می برید و به دنبال راهی برای درمان آن هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.
یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر افرادی زیادی می باشد، ریزش موی سر است. افراد زیادی از این مشکل رنج می برند و به دنبال راه های مختلفی برای درمان این مسئله هستند. زیرا ریزش مو، کم شدن حجم مو ها و کم مو شدن سر اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و در نتیجه این مسئله سبب ترس و نگرانی آنها می شود و مجبور به روش های جایگزین برای موهای خود مانند کاشت مو می شوند. برخی افراد هنگام حمام رفتن یا شانه کردن موها از ریزش موهای خود نگران می شوند. در حالی که این افراد باید بدانند که ریزش موها تا حدود 50 تا 100 تار مو نرمال و طبیعی می باشد. زیرا موهای آسیب دیده و از بین رفته جای خود را به موهای جدید می دهند. در این متن قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر روی ریزش مو ها که سبک زندگی و نوع مواد غذایی مصرفی توسط افراد می باشد، بپردازیم.

 

تاثیر مواد خوراکی بر ریزش موی سر
برخی از افراد فکر می کنند که فقط بیماری هایی نظیر کیست تخمدان، کمبود آهن، کم کاری غده تیروئید، بیماری تلوگن افلوویوم، لوپوس، طاسی سر یا وراثت سبب ریزش موی سر می شود. در صورتی که افراد باید بدانند مواد خوراکی نیز از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر ریزش موی سر می باشند. هر چه مواد خوراکی شامل ارزش بیشتری باشند و غنی از املاح، پروتئین، ویتامین و ... بیشتری باشند به تقویت مو ها کمک بیشتری می کنند. همینطور اگر افراد از مواد فاقد ارزش غذایی استفاده کنند و رژیم کم پروتئین، چرب و کم ویتامین داشته باشند، فولیکول های مو تضعیف شده و در نتیجه ریشه مو سست و دچار ریزش خواهد شد. بنابراین تاثیر مواد غذایی بر ریزش مو نباید نادیده یا کم ارزش در نظر گرفته شود.

 

 جهت مطالعه مقاله ریزش موی سر و تاثیر تغذیه بر تشدید آن به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 

رعایت چه نکاتی هنگام کاشت ابرو الزامی است

کاشت ابرو چیست؟

ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد. معمولا بعد از کاشت مو، کاشت ابرو توجه بیشتری را به خود جلب می کند. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های کاشت ابرو و دلیل استفاده از آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی چهره دارد به همین دلیل کوچکترین نقص در آن می تواند مهم و تاثیرگذار باشد. کسانی که دارای ابروهای پر پشت و کشیده هستند معمولا زیبایی بیشتری دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. وقتی به چهره افراد توجه می کنیم اولین چیزی که ما را به خود جذب می کند ظاهر و شکل ابروها هستند. کم پشت بودن و نازک بودن بیش از حد ابروها می تواند چهره شما را به میزان زیادی عوض کند. برخی از افراد دارای ابروهای تکه تکه هستند که معمولا این مشکلات ناشی از مسائل ژنتیکی است. بهترین روش برای ایجاد ظاهری مناسب و زیبا در ابروها استفاده از روش های مختلف کاشت ابرو است. در ادامه این مطلب با چگونگی کاشت و مزایای آن آشنا می شویم.

 

مزایای کاشت ابرو

برای زیبایی ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از بین این روش ها کاشت ابرو مهمترین و پرطرفدارترین روش است. این روش مزایای زیادی دارد که همین عوامل باعث محبوبیت آن شده است. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که ظاهر ابروهای جدید شکل بسیار طبیعی دارند و مانند روش های تاتو ظاهر مصنوعی از خود نشان نمی دهند. با استفاده از روش های کاشت ابرو بعد از مدت زمانی کم به ظاهر و نتیجه دلخواه دست پیدا می کنید. از آنجایی که عوارض این روش در مقایسه با سایر روش های زیبایی کمتر است طرفداران بیشتری دارد. 

 

 جهت مطالعه مقاله مهمترین اطلاعات درباره کاشت ابرو به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 

نکاتی در رابطه با جراحی پیوند مو

جراحی پیوند مو چیست؟

ریزش مو، کم پشت شدن آن و نهایتا کچلی، اسباب ناراحتی افراد متعددی را ایجاد کرده است که آنها را به فکر جراحی پیوند مو یعنی جابه جایی فولیکول های مو از قسمت پر تراکم تر به نواحی کم تراکم تر می اندازد. اما واقعیتی که در این مورد وجود دارد را نباید نادیده گرفت. این واقعیت به لزوم برخورداری از شرایط مناسب برای این جراحی اشاره می کند. در ادامه به نکاتی که در این رابطه نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

انتظار معجزه از جراحی پیوند مو نداشته باشید

واقع بینی در نتیجه ی جراحی پیوند مو اولین نکته ای است که باید به همه ی متقاضیان این جراحی در وهله ی اول گوشزد شود. چرا که برخی از افراد تصوراتی نادرست و بسیار فراتر از حد طبیعی در مورد نتیجه ی جراحی پیوند مو دارند. البته برخی از این تصورات، ناشی از تبلیغاتی است که صرفاً جهت جذب مشتری انجام می شود. امکان بازگشت صد در صدی موهای از دست رفته با جراحی پیوند مو انتظاری نادرست و خلاف واقعیت است. باید اشاره کرد پیشرفت های جدیدی که در روش های انجام این کار صورت گرفته، در افزایش اثربخشی آن سهم عمده ای داشته است ولی با این حال نباید توقع اثربخشی صد درصدی از آن داشت.

 

 

هزینه کاشت مو و میزان مهارت جراح

هزینه ی جراحی پیوند مو نکته ی مهمی است که مورد توجه قرار می گیرد. روش های نوینی که برای پیوند مو به کار گرفته می شود ممکن است یک تیم جراحی متشکل از چندین پرستار، جراح و تکنسین را لازم داشته باشد. هم چنین موادی که برای این امر می بایست مصرف شود، در بردارنده ی هزینه می باشند. به همین خاطر در صورتی که تمایل به استفاده از امکانات بیشتر برای دست یافتن به نتایج بهتر دارید، لازم است هزینه های بیشتری را صرف نمایید. گاها تبلیغاتی مبنی بر هزینه های پایین و استفاده از بهترین روش جهت پیوند مو صورت می گیرد که خلاف واقع خواهد بود.
میزان توانایی و مهارت جراح، از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با کاشت مو می باشد. زیرا جراحان ماهر و با تجربه، به نحوی عمل می‌کنند که فرد متقاضی جراحی پیوند مو در حین عمل، شرایط بهتر و راحت تری داشته باشد. هم چنین هر آن چه که باید قبل و بعد از جراحی مراعات گردد توسط جراح یادآوری می شود. جراحی که از مهارت کافی برخوردار باشد با شیوه ی صحیح جداسازی فولیکول های مو از قسمت پرتراکم و جاسازی آن ها در نواحی کم تراکم تر آشنایی دارد و همین امر سبب نتیجه گیری بهتر از پیوند مو می شود. بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام جراحی پیوند مو در مورد سابقه ی جراح انتخابی خود سوال بپرسید.

 

 جهت مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با جراحی پیوند مو به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.

 

از بین بردن موهای زائد به چه روش هایی امکان پذیر است

علت وجود موهای زائد در خانم ها :موی زائد در تمام خانم ها یک علت اصلی و اساسی دارد:

افزایش سطح هورمون های مردانه ! لابد می پرسید پس چرا بعضی خانم ها موی زائد دارند و بعضی ندارند؟ جوابش ساده است: خانم هایی که موی زائد دارند، هورمون های مردانه خونشان بیشتر است. حالا احتمالاً می پرسید: خب، چرا هورمون های مردانه در خون بعضی از خانم ها بیشتر است؟ این هم جوابش ساده است: افزایش هورمون های مردانه در خانم ها معمولاً در برخی بیماری ها اتفاق می افتد، مثلاً بیماری تخمدان پر از کیست یا همان PCO، تومور تخمدان و تومور غدد فوق کلیوی.
اما خانم هایی هم هستند که وقتی آزمایش خون می دهند، پزشکشان به آن ها می گوید که سطح هورمون های مردانه در خونشان طبیعی است، ولی باز هم با موی زاید دست به گریبانند. آن ها دیگر چرا؟ علتش معمولاً این است که آن ها حساسیت پوستشان نسبت به هورمون های مردانه، بیشتر از حد طبیعی است. داروهایی هم وجود دارند که منجر به پدید آمدن موهای زائد می شوند. قرص های جلوگیری از بارداری ، کورتون ها و هورمون ها جزء همین داروها هستند.
ژنتیک، مطابق معمول، بی تأثیر نیست و اغلب پزشکان، ریشه های وراثتی را هم در بروز این مشکل، مؤثر می دانند. اگر جستجو کنید، می بینید که معمولاً مادر، خواهر، عمه یا خاله بیمار هم از همین مشکل رنج می برند. البته سن خانم ها هرچه بالاتر می رود، احتمال ایجاد موهای زائد در بدنشان بیشتر می شود.
راه های مقابله با موهای زائد بدن : برای مقابله با موهای زائد، قبل از هر کار دیگری، اگر اضافه وزن دارید حتماً با کاهش وزن، میزان هورمون های مردانه در خونتان پایین می آید و جلوی رشد موهای زائدتان گرفته می شود. اما از این حرف ها که بگذریم، با این مهمان های ناخوانده به شیوه های دیگری هم می شود برخورد کرد: اگر پرمویی شما از نوع خفیف است و پزشکان هم این اطمینان را به شما داده که با یک مشکل هورمونی جدی مواجه نیستید، میتوانید کلاً از درمان صرف نظر کنید؛ چرا که هیچ خطری تهدیدتان نمی کند. ولی اگر از به خطر افتادن زیبایی تان ترس دارید، می توانید بروید سراغ درمان های موضعی؛ و اگر درمان های موضعی هم به کارتان نیامد، از داروها کمک بگیرید. مهم ترین داروهایی که در چنین مواردی تجویز می شوند، عبارتند از: سیپروترون استات و اسپیرونولاکتون.


مهم ترین روش های درمان موضعی موهای زائد هم عبارتند از: تراشیدن مو، استفاده از موبر، چسب های سفید کننده، بند انداختن و استفاده از موم ، الکترولیز و لیزر موهای زائد.
داروهای ضد هورمون های مردانه: داروهایی وجود دارند که تأثیر هورمون های مردانه را در بدن کاهش می دهند. البته بین 3 تا 6 ماه طول می کشد تا این داروها اثر کنند. ضمن این که، این داروها در کاهش رشد موهای زائد جدیدتان هم موثرند. یعنی برای رفع موهای زائد قبلی تان نمی توانند کار چندانی انجام بدهند. داروی خاصی نیز وجود دارد که مشخصاً برای کم کردن رشد موهای زائد صورت، ساخته شده است. این دارو به شکل کِرِم عرضه و روی صورت و چانه مالیده می شود. این کِرِم بین 4 تا 8 هفته پس از مصرف اثر می کند، هرچند که گهگاه ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد.

 

 جهت مطالعه مقاله راه های از بین بردن موهای زائد به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.