کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کاشت مژه


کاشت مژه در کنار کاشت مو و کاشت ابرو امروزه در برخی از کلینیک های جهان صورت می گیرد. کاشت طبیعی مژه برای افرادی انجام می شود که به دلایل مختلفی مانند سوختگی، تصادف، ضربه و دیگر موارد مژه های خود را از دست داده اند. 
کاشت مژه عملی بسیار سخت و پیچیده است که تنها برای کسانی توصیه می شود که به دلایلی فاقد مژه بوده و داشتن چند مژه شکل ظاهری آنها را تغییر عمده ای می دهد و تقاضا برای کاشت مژه با اهداف زیبایی و داشتن مژه های پرپشت تر از سوی بسیاری از متخصصان رد می شود، زیرا به هیچ وجه این کار منطقی نیست.


کاشت مژه از طریق پیوند موی زنده در ناحیه ی پلک انجام می شود. در کاشت مژه، موهای استفاده شده باید با مژه ها هم خوانی داشته باشند. در جراحی ترمیمی کاشت شش تار مو در پلک می تواند کافی باشد تا اثری طبیعی را در ظاهر فرد به وجود آورد و مدت عمل از یک تا سه ساعت به طول می انجامد. در مواردی نیز لازم است که کاشت مژه دو یا سه بار تکرار شود تا نتیجه ی دلخواه به دست آید. این عمل، عملی پیچیده و تخصصی است که برای انجام آن نیاز به یک تیم پزشکی شامل متخصص بی هوشی، چشم پزشک، متخصص جراحی و متخصص پوست وجود دارد. موهای که لازم است در ناحیه ی مژه کاشته شوند باید به دقت و به شکل تار به تار و دانه به دانه از ناحیه ی ابرو یا بناگوش برداشته شوند و با وسایلی بسیار ظریف در لبه ی پلک کاشته شوند
.

 

http://www.rozclinic.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.