کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

باغ عروسی

انتخاب باغ عروسی و تالار عروسی مناسب برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات مجالس پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ عروسی و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد.

 

قیمت و هزینه اجاره باغ عروسی

اگر به دنبال باغ عروسی ارزان برای عروسی یا تالار عروسی ارزان قیمت در تهران هستید دست نگه دارید ما بهترین قیمت تالار عروسی در تهران و اجاره باغ عروسی برای برگزاری لوکس ترین مجالس عروسی را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ایم. قیمت اجاره باغ برای عروسی با توجه به ویژگی هایی که هرکدام دارند متفاوت خواهد بود.

 

برگزاری جشن در باغ عروسی

برگزاری جشن نامزدی و عروسی در فضای باز باغ دلنشین خواهد بود. تزئینات باغ عروسی به دلیل وجود فضای باز بسیار زیبا ولی پر زحمت نسبت به سالن عروسی است. تزئین باغ عروسی گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ عروسی، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است که شما با انتخاب تشریفات مجالس پارت دیگر جای نگرانی نخواهید داشت.

 

نباید فراموش کرد که در زمان شب باید تمامی قسمت های باغ عروسی با استفاده از چراغ های پرنور، روشن باشند. ریسه هایی که در قسمتی از باغ عروسی استفاده می شود، تنها جنبه زیبایی دارد و نباید به عنوان منبع روشنایی به آنها تکیه شود

انواع پارتیشن اداری شامل چه مواردی می باشد؟

پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

پارتیشن های شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل و... تولید می شود که با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قیمت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. در رابطه با پارتیشن های متحرک هم لازم است بدانید که پارتیشن متحرک منزل با پارتیشن متحرک اداری به واسطه نوع کاربری متفاوت است. قیمت انواع پارتیشن متحرک نیز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفی متغیر می باشد

پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن تک جداره

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های تک جداره

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنداایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

ویژگی های پارتیشن های اداری تک جداره:

امکان استفاده از پرکننده های مختلف از جمله شیشه و mdf , پلکسی و ...

سرعت بسیار بالا در نصب

امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان

پارتیشن های دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

ویژگی های پارتیشن های اداری دو جداره:

پارتیشن‌های دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.

می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.

از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و ... استفاده می‌شود.

این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.

یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.

 

زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد. پارتیشن اداری دست دوم که در مقایسه با پارتیشن های نو در گروه پارتیشن اداری ارزان قرار می گیرند نیز در مواردی مورد استفاده هستند اما ممکن است مانند مبلمان اداری ارزان دست دوم عمر خود را کرده و کارایی مورد نظر را نداشته باشند. پارتیشن دست دوم شاید در مقایسه با قیمت پارتیشن اداری نو صرفه اقتصادی داشته باشد ولی نمی توان از جنس آن اطمینان حاصل کرد.

پارتیشن‌های اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌های اداری تک جداره از محاسن بیشتری برخوردار هستند. این دسته از پارتیشن‌ها ضمن تفکیک فضا، زیبایی چشم‌نوازی را در محیط به ارمغان خواهند آورد. لذا توصیه ما به مدیرانی که به دنبال راهکاری مطلوب برای تأمین حریمی خصوصی برای کارکنان هستند، استفاده از پارتیشن‌های اداری دوجداره است.اما درصورتی‌که بخواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید از پارتیشن تک جداره استفاده نمایید.

 

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های صنعتی می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما در شرکت مبلمان اداری آفن که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

پیوند یکتا یا permalink چیست ؟

 permalink  یا permanentlink چیست ؟

permalink که با نام پیوند یکتا نیز شناخته شده است از ترکیب دو کلمه  که permanent  و link میباشد و معنی آنها پیوند یا ارتباط ثابت و دائمی می باشد استفاده شده استنحوه آدرس دهی پیوندیکتا یا permalink این است که به یک آدرس صفحه یا مطلب اشاره دارد .

permalink   یا پیوند یکتا در ورد پرس به صورت پیش فرض به صورت زیر است :

http://www.example.com/?p=1

آدرس بالا ظاهر زیبایی برای کاربر ندارد و برای کاربر مفهمومی نیست و آدرس مطلب رو به صورت نامفهوم نشان می دهد . شاید کاربر بخواهد در جریان این باشد که مطلب از کدام دسته است یا اسمدسته را هم ببیند . حال سوال این است که آیا میتوان یک آدرس نازیبا را به یک فرم و شکل ایده آل تغییر داد ؟ جواب بله است . در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت

دلیل استفاده ازpermalink  چیست؟

همانگونه که بیان شده پیوندهای یکتا به یک مطلب و یک آدرس خاص اشاره می کند . و تا هر زمان که این مطلب در سایت وجود داشته باشد آن آدرس هم وجود دارد . پس کاربر بدون هیچ ترسی میتواند از آدرس ها در وبلاگ ها استفاده کند.

ارتباطpermalink   و seo درچیست؟

permalinks یا پیوندهای یکتا تاثیر مستقیم بر روی سئو سایت دارند و همین نکته باعث گرفتن rank  بالاتری در گوگل دارد .

زمانی که کاربر مطلبی را در گوگل سرچ میکند در واقع با سه بخش عنوان وپیوند یکتا یا permalink و توضیحات  مواجه می شوددر واقع  هر چه از کلمات کلیدی بهتری در عنوان و پیوند یکتا استفادهکنیم سایت ما زودتر به صفحه اول گوگل راه پیدا میکند.

مراحل ایجاد ساختار پیوند یکتا

برای ایجاد ساختار پیوند یکتا در ورد پرس در قسمت تنظیمات در صفحه پیشخوان 5 مرحله باید طی شود که

 اولین مرحله همان آدرس پیشفرض یعنی

 http://www.example.com/?p=1 بود.

دومین مرحله را به ساختار " روز و نام " پیوندهای یکتا بر اساس سال ، ماه ، روز و نام پست ایجاد میشود.

http://www.example.com/2015/05/04/post-title

سومین مرحله که ماه و نام نیز نام دارد و به سال ، ماه و نام نوشته نیز مشهور است.

http://www.example.com/2015/06/post-title

چهارمین مرحله این ساختار که به ساختار عددی نیز معروف است در واقع به عنوان شماره شناسنامه این پست وجود دارددر واقع این آدرس فقط و فقط در شرایط خیلی خیلی خاص مورد استفاده قرارمیگیرد و اصلا نباید بوسیله وردپرس به عنوان پیوند یکتا مورد استفاده باشد.

http://www.example.com/archive/123

پنجمین مرحله که بسیار مناسب وبلاگهایی است که مطالب کمی در آن قرار میگیرد می باشد به ساختار نوشته معروف است .

http://www.example.com/post-title

اما یک ساختار وجود دارد که به ساختار دلخواه یا سفارشی برای پیوند یکتا معروف است

همانطور که از نام آن پیداست میشود از برچسبها و یا ویزگی های سفارشی برای پیوند یکتا مورد نظر استفاده کرد.

%year%

به سالی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 1396

%monthnum%

به ماهی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 05

%day%

به روزی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 24

%minute%

به دقیقه ای که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 30

%second%

به ثانیه ای که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 50

%post-id%

به شماره شناسه یکتای پست اشاره دارد مثلا 123

%postname%

به معنی نام نوشته میباشد و زمانی که در حال ثبت یک نوشته هستید با کلیک بر روی قسمت ویرایش پیوند یکتا می توانید اسم و آدرس نوشته را تغییر دهید.

                                                        example.com/everything-about-permalink-structure

%category%

این گزینه مربوط به اسم دسته بندی مطلبی است که در حال منتشر کردن آن هستید . یعنی اسم دسته بندی رو درحالت پیوند یکتا به نمایش در می آورد

                                                                  example.com/wordpress 

 

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

اصطلاحاتی که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملا واقف هستند. با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنتی آغاز کرده اند، ممکن است نسبت به این تفاوت ها اطلاع چندانی نداشته باشند. از جمله این اصطلاحات «آنلاین مارکتینگ» و «دیجیتال مارکتینگ» است که گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که میان این دو اصطلاح تفاوت زیادی وجود دارد. در زیر به این تفاوت ها می پردازیم.

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه از فرآیند های فروش محصولات گفته می شود که چندین روش را در بر می گیرد. در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت و فضای مجازی تنها یک روش برای فروش محصولات محسوب می شود. به عبارت دیگر، روش های بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق سه کانال اینترنت، تلویزیون و تلفن همراه صورت می گیرد. در زیر هر یک از این روش ها را بررسی می کنیم.

 

1-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی

بزرگترین شبکه تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت است. در این روش محصولات و خدمات به شکل گسترده ای تبلیغ و معرفی می شوند. مشتریان و مصرف کنندگان نیز در سطح وسیع می توانند به راحتی به اطلاعات و داده هایی که با استفاده از روش دیجیتال مارکتینگ در اینترنت منتشر شده است، دسترسی پیدا کنند.

2-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلویزیونی

متداول ترین روش تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ استفاده از تلویزیون می باشد. این رسانه به دلیل داشتن مخاطبان از تمامی اقشار جامعه، می تواند به راحتی به هدف مورد نظر دست پیدا کند. در روش اینترنتی به امکانات خاصی نیاز است. در حالی که در این روش، مصرف کننده ها حتی در دورترین نقاط روستایی و با هر سطح سوادی به راحتی تبلیغات را دریافت کنند.

3-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلفنی

استفاده از پیامک ها و ارسال آنها در حجم انبوه یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. در این روش باید نام تجاری محصولات به صورت تک تک به مشتریان ارسال شود. از جمله مزایای این روش، تاثیرگذاری یکباره بر مشتریان است. اما این روش نباید به صورت مداوم و پیوسته باشد. زیرا موجب دلزدگی مصرف کنندگان از حجم زیاد پیامک ها می شود.

 

آنلاین مارکتینگ

در حالی که دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های بازاریابی نوین می باشد، آنلاین مارکتینگ تنها روش اینترنتی را در بر می گیرد. به همین دلیل می توان گفت بین این دو روش رابطه عموم و خصوص من وجه برقرار است. آنلاین مارکتینگ یکی از روش های جدید بازاریابی که در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. در این روش اینترنت و فضای مجازی به عنوان تنها کانال اصلی برقراری ارتباط با مشتریان می باشد.

در روش آنلاین مارکتینگ طراحی وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی سه گونه متفاوت برای تبلیغ و بازاریابی می باشد. طراحی وبسایت اختصاصی محل اصلی فعالیت آنلاین مارکتینگ است که می تواند به صورت یک سایت ساده و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شود. وبلاگ ها محیطی برای ارائه اطلاعات و داده های جدید به مشتریان می باشد و شبکه های اجتماعی نیز محلی برای تبلیغ و بازاریابی به صورت ساده و کم حجم هستند.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات و برندها و همچنین بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد . بر خلاف بازاریابی سنتی در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین از اهمیت بیشتری برخوردارند . به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری دارند تا بتوانند تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از مشتریان انجام دهند تا بتوانند بیشتر ین بازخورد را داشته باشند .

در اینجا نام چند نمونه بازاریابی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند به طور خلاصه آورده میشود .

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای : این بازاریابی بر این اساس بنا شده است که به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد مشتری به دنبال فروشنده می باشد و از طریق روش های مختلف مانند سئوی وبسایت ، بازاریابی محتوا و ... وب سایت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب کند .

بازاریابی چریکی : در این مدل بازاریابی از روشهای خلاقانه جهت معرفی محصول استفاده می شود به گونه ای که توجه اورا جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما با یکدیگر گفتگو کنند را بازاریابی چریکی می نامند .

بازاریابی ویروسی : با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده روز افزون مردم از آن و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

بازاریابی ایمیلی : در واقع به استفاده از ابزار ایمیل جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است . به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیک های مختلف ایمیل می توانند با ایجاد صفحات فرود مختلف به موفقیت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی کنند .