کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

اولین روش های کاشت مو

کاشت مو و کاشت ابرو به عنوان یک عمل جراحی به روز و پر طرفدار است که روی ظاهر افراد تاثیر بسیار زیادی می گذارد برای انجام این عمل برای هر کسی سوالاتی چون سن مناسب کاشت مو، قیمت کاشت موی طبیعی، موهای کاشته شده کی رشد میکنند، عوارض کاشت موی سر، روش های کاشت مو و ... پیش می آید. ما تبلیغات بسیاری را می بینیم که برای کاشت مو انجام می شود مانند کاشت موی احسان علیخانی یا احسان علیخانی قبل و بعد از کاشت مو ولی کاشت مو در افراد مشهور به وفور انجام میشود اینکه صرفا کاشت مو موجب طبیعی بودن موهای افراد شده تفکر درستی نیست نحوه شستشوی سر بعد از کاشت مو، بعد از کاشت مو چه بخوریم و به طور کلی مراقبت های عد از کاشت مو تاثیر بسیاری دارد. عوارضی که بعد از کاشت مو در افراد دیده می شود مانند دلمه های بعد از کاشت مو، ورم صورت بعد از کاشت مو موقتی بوده و به مرور زمان رفع می شوند.

اگر از کسانی که تجربه کاشت مو یا ابرو را دارند بپرسید به شما می گویند موهای کاشته شده کی رشد میکنند، آیا موهای کاشته شده می ریزند؟، مراحل رشد مو بعد از کاشت چه زمانی است و بسیاری سوالات دیگر که علاوه بر پزشک از افرادی که تجربه دارند می توانید در مورد نتیجه نهایی کاشت مو بپرسید.

کاشت مو برای همه افراد قابل انجام است حتی کسانی که از بانک موی ضعیفی برخوردارند نیز می توانند پیوند مو از بدن به سر را انجام دهند. کاشت مو برای پیشانی بلند هم انجام میشود و اگر به پزشک متخصص و مرکز خوبی مراجعه کنید قطعا با بهترین نتیجه مواجه خواهید شد.

روش FUT و یا کاشت به روش واحدهای فولیکولی

در کاشت به این روش باید ابتدا یک نوار از مو که معمولاً از پشت سر و اطراف گوش‌ها میباشد، برداشته میشود و سپس نوار را برای پیوند به محل مورد نظر آماده سازی و جدا می‌کنند. این روش یک نتیجه‌ی عالی برای هر دو طرف به دنبال دارد.

روش FIT یا اصلاح معایب  FUT

از این روش تحت عنوان اصطلاح معایب روش FUT نیز یاد می‌کنند که به منظور اصلاح معایب روشFUT   به کار گرفته میشود. این روش نیز یکی از بهترین روش‌های کاشت موی در گذشته محسوب می‌شده است. در این روش برخلاف روش کاشت به صورت FUT به جای برداشتن نوار پوستی، فولیکول‌های مو به صورت دانه‌ای و جداگانه مستقیم از روی سر فرد برداشته میشود و به محل جدید و مورد نیاز پیوند زده میشود. اما امروزه روش های پیشرفته تری وجود دارد که در آینده به آنها اشاره خواهیم کرد. کلینیک رز یکی از معتبر ترین و بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که بهترین خدمات را در کنار مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.