کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

کلینیک کاشت مو

کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

عوارض بعد از کاشت مو چیست؟

کاشت مو نیز مانند هر عمل جراحی دیگری عوارضی را در پی خواهد داشت ولی عوارض کاشت مو در مقایسه با سایر عمل های جراحی بسیار جزئی و خفیف است.

عوارض کاشت مو عبارتند از:

تورم پیشانی و دور چشم : با توجه به تزریق سرم در ناحیه پیشانی و دور چشم تورم ایجاد میشود که این حالت پس از چند روز برطرف می شود.

عفونت: با اینکه ایجاد عفونت بسیار نادر است ولی بهتر است تا چند روز طبق نظر پزشک بیمار آنتی بیوتیک مصرف کند

احساس بیحسی و مورمور شدن : احساس بی حسی در ناحیه ای برش داده شده(بسته به روش کاشت مو) تا مدت ها باقی می ماند اما در سایر نواحی گذرا بوده و به مرور برطرف می شود

درد: ممکن است در نواحی که مو کاشته شده و نواحی که مو برداشته شده احساس درد به وجود آید که کاملا موقتی و گذرا می باشد

خارش: خارش در محل کاشت کاملا طبیعی بوده و به دلیل ترمیم پوست تا مدت کوتاهی ایجاد می شود.
جوش: گاهی به هنگام رشد موها در محل جوش های ملتهبی ایجاد می شود که خود به خود بهبود می یابد

نکروز محل کاشت مو: این عارضه بسیار نادر و باعث میشود که موها در یک منطقه رشد نکرده و در سایر نواحی به صورت کامل رشد نکنند.فاکتورهایی که فرد را مستعد بروز این عارضه میکنند عبارتند از: کشیدن سیگار ،سرهای پهن،کاشت مو با تراکم خیلی بالا واستفاده از ادرنالین که در صورت بروز این عارضه ممکن است نیاز به کاشت مجدد در محل نکروز وجود داشته باشد.

مراجعه به پزشک متخصص و مجرب این اطمینان را به شما میدهد تا بهترین نتیجه را بگیرید. کلینیک کاشت موی رز با کادری مجرب و حرفه ای با سال ها تجربه و تخصص در زمینه خدمات کاشت مو (Hair transplantation) ، کاشت ابرو(Eyebrow transplantation) ، کاشت ریش و کاشت مژه با آخرین متد روز دنیا بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.